☆Michael☆

167 6 14
                                    

Not: !Hikaye tarzı bir bölüm!

Henüz 22 yaşında olan y/n,genç yaşta bir mafya çetesinin eline düşmüştür.

Bir sabah oturma odasına,ailenin yanına gittin.İçeride tanımadığın adamlar vardı.Şaşkın şaşkın etrafına bakınırken iki adam gelip kollarına girdi.

-N-ne oluyor!?

Bu adamlar cevap vermezken,sonunda baban konuştu.

-Y/n,seni seviyoruz...

-B-BABA!

Ne kadar çığlık çığlığa kurtulmaya çalışsanda,evden çıkartıldın ve siyah bir arabaya bindirildin.O arabada bir şeyler anlatılması için adamlara yalvarıyordun.En arka koltukta ağlıyordun.

-Neler oluyor! Birisi bana açıklasın!

Yüzü ifadesiz olan adamlar hiçbir tepki vermiyorlardı.Bu seni daha da telaşlandırıyordu.

Sonunda,şehire 20 dakikalık uzaklıkta olan ormanın içinde ki lüks bir villanın önünda araba durdu.Adamlar yine kollarına girdi ve seni içeri sürüklemeye başladılar.

Çevreni gözlemliyordun,hala şoklar içerisinde ailene ve sana neler olacağını düşünüyordun.

Villanın içerisinde,kapıdan girer girmez bir taht bulunuyordu.Orada ise saçları sarıdan maviye doğru giden,sana doğru sırıtan bir adam bacak bacak üstüne atmış oturuyordu.Ona baktın.

-Merhaba y/n,nasılsın canım?

-Ne diyorsun sen! Aileme ne olacak! Sizler kimsiniz!?

Adam senin iki yanında ki adamlara baktı.

-Hmm,henüz haberi yok sanırım?

Adamlardan biri başıyla onayladı.Daha sonra tahtta ki adam parmağıyla senin gelmeni işaret etti.

Adamlar anında kolundan çıktı ve senin tahta doğru yürümen gerekiyordu.Ve sende bunu yaptın,cevabını almak için.

Adam sana doğru eğildi.Derin bir nefes aldı.

-Biz halkın söyleyişiyle "Mafya" topluluğuyuz.Kimseye zararımız yok,bize borçlu olanlar dışında.

Şaşkınlıkla onu dinliyordun,adam gözlerini fark etti ve iç çekip devam etti.

-Ve senin ailenin bize borcu var,bu yıllardan beri süren bir durum.Bizim topluluğumuz ilk oluştuğu yıllarda,senin büyük deden bizim kurucumuza geldi,ve ondan borç istediğini,2 ay sonra ödeyeceğini söyledi.Karısının hasta olduğunu,çocuğunun da yenidoğan olduğunu söyledi.Ve bizim kurucumuz bunu kabul etti.

Fakat sonrasında,büyük deden 2 ay geçmeden Japonya'dan kaçtı.Bunu kurucumuz 8 ayın sonunda öğrenebildi.

İşte o günden beri,senin dedenin,babanın ve geriye kalan ailenin peşindeyiz.Kurucumuz büyük dedeni cezalandıramadan öldü ama geriye kalan soylara,yani bize cezalandırmamız emrini verdi.

*Bu hikayeyi dinlerken içinden büyük dedene küfürler ediyor,aynı zaman da aileni düşünüyordun.Tek çocuktun ama annen ve babanın olması bir şey değiştirmiyordu.*

-P-peki,bizden ne istiyorsunuz?

-İntikam almamızın tek yolu,babanın her şeyi olan seni ellerinden almak.

-Bu ne anlama geliyor!

-Artık bizimle yaşayacaksın.Sen burada olup kaçmadığın sürece,annen ve babanı rahat bırakacağız.Bence bu sizin için çok büyük bir avantaj.Anne ve babana söyledik;Yeme,içme ve barınma ihtiyacını en iyi şekilde karşılayacağız.Seni kötülüklerden koruyacağız.Ama tek şartımız şu,bizimle olacaksın.

Başını hızla salladın,gözlerinden yaşlar akıyordu.

-T-tamam,kabul.Aileme zarar vermeyin lütfen..burada olacağım!

-İyi bir kızsın y/n,memnun oldum.Ben çetenin lideri,Michael Kaiser.

Adam elini uzattı.Gülümsüyordu.

Titreyerek karşılık verdin.

Adam sana daha fazla eğildi ve çenenden nazikçe tuttu.

-Endişelenme,biz iyi insanlarız.Sadece borçlu olanları cezalandırıyoruz.Tamam mı?

Yutkunup başınla onayladığını gören Kaiser,sırıtır ve seni bırakıp tahtından kalkar.Elini tutar ve sana bakarak gülümser.

-Benimle gel,kalacağın yeri göstereceğim.

Bir şey demedin,fakat dediğini yapıyordun.Sonunda villanın üst katında bulunan bir yatak odasına vardınız.

-Oops! Minik bir detayı söylemeyi unuttum,benimle kalacaksın.

Hiçbir şey olmamış gibi davranıp gülümseyen adama bakarken kızarmıştın ve merakla ona bakıyordun.

-A-ama-

-Sshh,beni zamanla seveceksin,aynı benim seni sevdiğim gibi.

Şaşırmıştın,belli ki mafya lideri Kaiser,seni seviyordu.Aslında bu işine gelmişti,sana zarar verme olasılığı daha düşüktü.Bir şey demedin ve başını sallayıp kabul ettin.Bunu gören Kaiser başını okşadı.

-Hmm,bu iyi bir kız.

Sonra elini bırakıp yatağa geçen Kaiser,sana gelmeni işaret etti.

Titreyerek yürüdün ve yatağa geçtin.

Seni yavaşça göğsüne doğru çekip saçlarını okşamaya başladı ve fısıldadı.

-Korktuğunu biliyorum,ama korkma.Sana yemin ederim çok iyi davranacağım aşkım.Sadece güven bana,beni sevmeye çalış.Her şey iyi olacak,sadece rahatla.

Derin bir iç çektin ve rahatlamaya çalıştın,kalbin hızla atıyordu.

-Bir şey sorabilir miyim?

-Hm,tabii ki.

Soracağın soru midende kelebekler uçuşturuyordu.

-B-bu sözler,beni sevdiğin anlamına geliyor,değil mi?

Kaiser kıkırdadı ve yüzüne bakıp yanağına öpücük verdi.Hızla kızardığını görünce sıcak bir gülümseme vererek sana baktı.

-Evet

Saçını geriye atıp ona baktın,parlayan gözlerin onunkilerle buluşmuştu.Aynı zamanda akşam güneşi perdelerin arasından ışığını senin güzel suratına yansıtıyordu.

Bu görüntü Kaiser'i içten içe eritti,derin nefesler alırken yanağından tuttu.

-Güzelliğin beni deli ediyor aşkım.

Bu sözden sonra yanakların kızardı,kendi kendine düşünüyordun "Ya kötü biri değilse?"

《1. Bölümün sonu》

 Bölümün sonu》

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Blue lock karakterleri-°Tepkiler/hikayeler°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin