Sae-Rin İtoshi'nin küçük kardeşleri olmak gerçekten çok zor.Hem küçük olduğundan dolayı,hem de kız olduğundan dolayı çok korumacı davranıyorlar.Seni en küçük bir olayda bile kim olursa olsun kıskanabilirler.
Küçüklüğünde ortanca abin ve büyük abinle dolaşmayı çok severdin.Sae seni sürekli korur,Rin ise sana yardımcı olurdu.
Sae;Rin'e yakın davranırsan kıskançlıktan ölebilir,aranıza girer ve sizi ayırır.Ne kadar Rin'i çok sevse bile,gözde kişi kendisinin olmasını istiyor.Hele ki konu y/n olunca.
Normalde kibirinden geçilmeyen Sae,sana karşı bazen çok değişebiliyor,çünkü seni çok seviyor ve senin için Dünyaları feda eder.
Rin;Sae ile yakın olmasanız bile kıskanabilir,yakın olduğunuz zaman çılgına dönüyor ve direkt olarak aranıza girip ortamı bozuyor.Aslında kıskançlığı oldukça tatlı,fakat fazla somurtkan bir abi.
İkisinin de boyu uzun olduğu için,sokakta dolaşırken veya herhangi bir yerde,seni mutlaka ortalarına alırlar,bu sizin imza duruşunuzdur.Aslında bu duruşu çok seviyorsun çünkü çok güvende hissettiriyor.
Genelde böyle durduğunuzda,Sae solunuzda,Rin sağınızda olacak.Sol omuzunda Sae'nin eli,sağ omuzunda Rin'in eli olacak.Çok sıkı değil,narin bir tutuşları var.
Fakat boylarından dolayı bacaklarıda uzun,aynı zamanda kaslı.Bu yüzden yürümeleri sana göre oldukça tempolu olduğundan onlarla hızlı adımlarla yürümek zorundasın.
Senin için çok endişeliler,bir olay olmasa bile,normal bir zaman da gelip ateşini kontrol edebilirler,minik bir öksürüğünde sana hasta muamelesi yapabilirler,kim ne yapabilir? Onlar İtoshi'ler.
Rin seninle fazla uğraşmaz,fakat oldu ki istedi;yöntemi her zaman saçlarınla oynamaktır.Nazikçe parmaklarına dolayacak ve senin kızarmış yüzüne bakıp gülecek.Gülmesi çok nadirdir,bu yüzden oldukça şaşkın bir suratın olmuş olacak.
Sae ise seninle genel olarak uğraşıyor,küçümseyici tavrının gittiği ender anlardan bazıları..
Genelde seni gıdıklar veya yanaklarını sıkar,güçlü ve uzun parmaklarını yumuşak yanaklarından çektikten sonra izi kalmış olacak.Ona ne kadar kızıyor olsan bile umurunda değil.