-Michael,peki biz...evlenecek miyiz?
Bunu duyan Kaiser'in gözleri şaşkınlıkla açıldı.Saçlarını okşamayı bir anlığına bırakıp sordu;
-S-sen,evlenmek mi istiyorsun?
-H-HA! ÖYLE DEĞIL,YANI BENI SEVIYORSUN YA! SENIN KARARIN!
Çok telaşlanmıştın,kafanı ona gömdün ve utancını gizlemeye çalıştın,Kaiser bunu fark etmişti ve utanmaman için başını kaldırıp ona bakmanı sağladı.
-Sen nasıl istersen öyle olacak.Fazla düşünme,sonra karar verirsin.
Sakinleşmiştiniz,ikinizde ani heyecandan sonra derin nefesler alıyordunuz.Daha sonra pencereye doğru baktın.Güzel bir geceydi,güneş yeni batmıştı.
-Ne kadar garip değil mi? Sırf büyük dedenin yıllar önce ki borç meselesi yüzünden,şuan sevmediğin bir adamla zorla yaşıyorsun.
Kaiser'in bu sözleri içini sızlattı,şuan ona karşı hislerinden hiç emin değildin.Ona baktın.
-Böyle düşünme,sonuçta benimle aynı kanı taşıyan birinin borcu beni de alakadar eder.Ve şunu bil,senden nefret etmiyorum.Sen bana hiç de kötü davranmıyorsun.Sonuçta sende kurucun tarafından bir emir aldın,yapmak zorundaydın.Seni suçlamıyorum.
Bu sözlerini duyunca Kaiser gülümseyip saçlarını okşar.
-Hmm,işte bu yüzden seni seviyorum.
Ne demek istediğini anlamamıştın,ama kaiser ellerini saçlarının arasından geçiriyordu,bu durum kalbinin hızla atmasına neden oldu.
-Hadi seni biraz tek bırakayım y/n,oda da senin için seçtiğim kıyafetler ve çeşitli eşyalar var.Onları incele,istemediğin olursa adamlarımı çağır ve ayırdıklarını atsınlar.
-Teşekkür ederim Michael,ama sen? Nereye gidiyorsun?
(Gülümser)
-Dışarıda minik işlerim var,geceye döneceğim.Tamam mı?
Başınla onayladın,sonra Kaiser seni bırakıp yataktan kalktı ve kapıyı nazikçe kapatıp oradan ayrıldı.Yalnız kalan sen yatağın ortasında öylece oturup düşünüyordun.
Bu adamla evlenmeli miydin? Yoksa sadece seni kandırıyor muydu? Onu zamanla sevebilecek miydin? Peki ailen şuan ne durumdaydı?
Bu düşüncelerle dalıp gittin,sonra kapının tıklanmasıyla kendine geldin.
-G-gel!
Kapısa Kaiser'in adamı belirdi.
-Bir şeye ihtiyacınız olursa,bu zile basmanız yeterli efendim.
*Gözlerin şaşkınlıkla açıldı,biraz önce seni zorlayan adamların,şimdi efendisi oluverdin.Başınla onayladın*
-T-tamam tamam,teşekkürler
Uzattığı zili aldın ve adam odadan çıktı.Zili yatağın başında ki minik dolaba koydun ve karşında ki giyinme odası yazan kapıya doğru ilerledin.
İçeri de önceden izlediğin dizilerde görüp özendiğin kadınların ki gibi,şık kıyafetler vardı.Büyülenmiştin,hepsini yavaş yavaş inceliyordun.
Kaiser istemediklerini ayırmanı söylemişti.Ama bu adam o kadar zevkliydi ki hepsini giyinmek istiyordun.Kendine aslında kızmıştın,bu adama fazla güvenmiştin.Sonuçta o aileni zor duruma sokmuştu,fakat yapabileceğin tek şey rahat durmaktı.
Sonra oradan bir elbise seçtin.Askıda duran elbisenin modeli dekolteli ve vücudu saran bir modeldi.Fakat çok güzeldi.
Onu bir kenara ayırdın ve oradan çıktın.Oda oldukça genişti,biraz incelemeye karar verdin.