Not:Aşırı hikaye tarzında bir bölüm!
Ölümcül düşman olan Rin ve Y/n,bu ara fazla görüşmeye başlar,bu durum okulda dedikodu çıkarmıştır.
Her zaman ki gibi Rin saçını çekiyor,sen onu tekmelemeye çalışıyorsun.Öğretmeniniz sizi fark etti ve soluğu yine idare de aldınız.
Rin sandalyeden sinirle kalkıp müdüre dişlerini gösterdi
-Bu haksızlık! Ben bir şey yapmadım!
Müdür:Rin ve Y/n! Gün boyunca cezalandırıldınız!
Rin'in ani öfke patlaması yüzünden oradan kovulmuştunuz,sen Rin'e söyleniyordun.
-Her şey senin yüzünden! Tanrım,bu kadar soğuk bir tip bana gelince mi öfke patlaması yaşıyor!?
Rin birkaç dakikanın sonunda seni duvarla kendi arasına sıkıştırır,yüzüne doğru eğildi.Donuk mavi gözleriyle bakışıyordun.Sana fısıldadı,sesinde tehditkarlık vardı.
-Bir süre daha söylenmeye devam edersen seni cezalandıracağım.
Derin nefesler alıyorsun,kızarıyorsun..kalbin yerinden çıkacakmışçasına atıyor.
-R-Rin!?-
-Shh,şimdi gidiyoruz.Sessiz ol,tamam mı?
Seni bırakır ve gitmek için yönelir,sen ani hareketle bileğinden tutunca yeşil saçlı arkasına dönüp sana baktı.
-R-rin..çok aptalsın!
Rin gözlerini kırpıştırarak sana bakar,soğuk tavrı biraz azalmıştı.
-Sen ne kadar düşmanım olsan da,ve ne kadar senden nefret etsem de...
Rin şok içinde sana bakıyor,sonra sana yaklaşıp iki yanından tutup eğiliyor.
-H-hey,tahmin ettiğim şeyi söyl-
-Senden hoşlanıyorum!
Kızarıp yere bakan y/n,Rin'i şoklar içerisinde bırakmıştır.
Kalbi deli gibi atan Rin boğazını temizler ve sana bakar
-Gerçekten mi?
-...
Saçlarını arkaya atıyorsun,kızarmış yüzün ve gergin suratın ortaya çıkıyor.
-Y/n,benden nefret ettiğini sanıyordum.
-Aslında öyleydi..ama bilmiyorum tamam mı! Duygularıma engel olamadım,beni kendine çektin! Aptal!
Reddedileceğini biliyordun,yere bakıp düşüncelere daldın.Fakat Rin,güzel yüzünden tutup ona bakmanı sağladı.
Parlayan gözlerin onunkilerle buluşmuştu,ikiniz de oldukça utanmıştınız.
-Aslında,seninle ne kadar uğraşsam da..veya soğuk davransam da seni seviyorum.Sana bağlı olduğumu fark ediyorum..
Sana daha da yaklaştı,nefesini yanaklarında hissedebiliyordun,yutkundun ve sende yaklaştın.
Dudaklarınız birbirini buldu,bu öpücük ani itiraflardan sonra ki ilk sevgi gösterisiydi.
Geri çekildiğinizde Rin gözlerini kaçırıyordu,oldukça telaşlıydı.
Sen kıkırdayarak alay ettin.
-İnsan sevdiğiyle uğraşır derler,bizim aşkımız düşmanlıkla başladı...ne kadar garip değil mi?
Yeşil saçlı utançtan cevap veremedi,yanağından nazikçe tutup ona baktın,Rin deli gibi kızarıyordu.
-Utanma artık,ikimizde rahatladık Rin.Seni seviyorum:3
-Ugh..b-bende,seni.
***
O günden sonra cezalarını beraber yapan Rin ve Y/n,son cezalarını böylece almışlardı.Sevgili olduktan sonra asla kavga etmemişlerdi.Birkaç ay önce ölümcül düşman oldukları halde,şuan iki âşık insanlardı.İşte onların aşk hikayesi de böyle sona erdi.