Not:Bebisler sae'nin kişiliğini fazla bilmiyorum ama galiba kendimi zorlayarak malzeme çıkartabilirim🫂🤭💋💋
İtoshi Sae,yani her kızın hayallerinde ki adamla sen evlenmiştin.Birbirinizi ilk gün ki gibi seviyordunuz.Yaklaşık 2 yıldır evliydiniz.
Sae sana deliler gibi aşık olmuştu,bu onun kıskanç karakterini daha da baskın hale getiriyordu.Sana güveniyordu,ama sen çok güzeldin..ya bir adam seni kandırdaydı? Sae yaşayamazdı.
Sae ile bir akşam vakti televizyon izliyordunuz,açık kalan korku filminin ışığı karanlıktaki yüzünüzü aydınlatıyordu.Sae'den çekilip kalkmak üzere yöneldin.
-Aşkım,ben dışa-
-Kal.
Normalde sözünü hiç kesmeyen Sae,şimdi bileğinden nazikçe tutup kalmanı istemişti.Gözlerini kırpıştırıp geri oturdun ve endişeyle ona bakarak yanağını okşadın.
-Hey,bir sorun mu var?
Sae iç çekip gözlerini kaçırıyordu.Sonra gözleri seninkilerle buluştu.
-Bak,sadece...bu aralar çok dışarı çıkıyorsun.
-Ama arkadaşlar-
-Lafımı bitirmedim.
Sinirle ayağa kalktın.
-Beni konuşturmuyorsun bile!
-Tamam,tamam.Sakin olalım,bugün dışarı çıkma.Olur mu bebeğim?
Sinirle arkanı döndün.Gidecekken elinden tutup arkanı dönmeni sağlar ve seni kendine çekerek öper.Sen şok olmuş bir şekilde donakaldın.
-Mhh! S-sae!
Devam etti,nefes nefese geri çekildiğinizde ellerinden tutup kulağına fısıldadı.
-Seni çok sevdiğim için gitmeni istemiyorum.Bu aralar seni çok özledim,çok dışarı çıkıyorsun.
-Ama bu gayet normal,arkadaşlarımla sohbet edip eğleniyoruz.
-Kimmiş bu "arkadaşların"
İç çektin ve yorulmuş gözlerinle ona baktın,o da sana baktı.
-Hadi ama Sae,seni aldattığımı falan mı düşünüyorsun?
-Kesinlikle hayır.Sana güveniyorum,ama çok korkuyorum.Beni bırakacaksın diye.
Onu kendine çekip yanağına öpücük verip boynuna sarıldın.
-Gerçekten senden başka kimseyi sevmeyeceğim,tamam mı? Bir daha böyle düşünme.
Sae'nin yanakları kızarır,fakat ellerini beline dolar.Saçlarına gömülür.
-Sae,şimdi gerçekten dışarı çıkmam gerekiyor sevgilim.
Sana yavru köpek bakışları verdi ve eğilip ellerini birleştirdi.
-Gitme,lütfeeeeeeeeeeen!
Bu davranışına gülmeden edemedin ve onu ayağa kaldırdın.
-Masum taklidi yapamıyorsun,bunu biliyor musun?
Sae sırıtır
-Ahh,bir kere de inan!
-Sae aşkım,evde kalsam ne değişecek?
-Sadece bu seferlik,diğer günler sana hiçbir şey demeyeceğim sevgilim.
İç çekip gözlerini devirdin.
-Zaten yeterince geç kaldım.
-Eeeee?
-Yani gitmeyeceğim,aptal çocuk.
Sae gülümseyerek ayaklarını yerden kesti ve seni kollarına aldı.
-S-sae! Kaç defa diyeceğim şunu bir anda yapma diye!
-Hadi ama tatlım,bunu seviyorsun!
*Kızardın ama gülüyordun*
-Tabii ki seviyorum,ama ani hareketlerin ödümü patlatıyor.
Sae burnunu boynuna sürter ve seni kanepeye taşır
Mırıldanan Sae senin somurttuğunu fark edince kıkırdar.
-Ne oldu y/n,yoksa kocana mı kızdın?
-Evet! Hem de çok!
Sana sarıldı,boynundan yüzüne doğru öpücükler verdi.
-Aww,somurtuyorsun.Ama bu seni daha fazla tatlı yapıyor.
Saçını geriye attın ve parlayan gözlerle ona baktın,kalbin sebepsizce hızla atıyordu.
-Ne oldu bebeğim? Utandın mı?
Seninle dalga geçen Sae seni iyice kızdırır ve yanakların kızarmıştır.
-S-sae!
-Daha fazla kekeleme,yoksa seni yiyip bitireceğim.