Samimiyet

166 18 115
                                    

Kitapla ilgili:
LGBT Yok🚫
NWH ve Endgame yaşanmadı.
May yaşıyor.
HYDRA hala var.
SHİELD hala var.
Ve bu kitabı önceki kitabımda beni sıkı takip edip desteklerini esirgemeyenlere ithaf ediyorum. (edanurs0001,SedaAtly,yildistozu, gamze147333,nemalon,SelahaddinEyyubi1187,sonsuzdeniz0,mantaryazar22,afrodit6666, PLNPOTTER, Sry_Otaku.)

Peter okuldan çıktıktan sonra kostümünü giyip önce devriyeye çıktı, sonra kuleye doğru yol almaya başladı. Avengers ile baya bir yakındı. Her fırsatta onların yanına giderdi. Onları severdi, onlar da onu severdi. Karşılıklı olarak birbirlerini seviyor ve saygı duyuyorlardı.

Peter kuleye girince kartını okutup içeri girdi ve asansöre bindi. Ona selam veren Frıday'e karşılık verip ortak salona çıkan asansör kapısından çıktı.

Neredeyse bütün Avengers ortak salondaydı.
-Naber Queens?!
-İyiyim Bay Roger siz?
Steve tam cevap verecekti ki Clint araya girdi:
-Biz de çok iyiyiz Peter çok sağol sorduğun için(!).
dedi Avengers'ın geri kalanını kastederek.
-Be-ben elbette size de soracaktım Bay Barton...
Çocuk masumca ve yaptığı hatadan dolayı üzgün çıkan bir sesle söylerken bunu kafası yere eğilmişti.

Steve çocuğun neşesini soldurduğu için Clint'e kızgın kızgın bakıyordu. Clint ise "Sadece şakaydı!!" der gibi bakıyordu. O sırada içeri Tony girdi ve çocuğun yere eğilmiş kafası ile Steve'in Clint'e attığı bakışları görünce sinirinden kudursa da çocuğa belli etmemeye karar verdi. Çocuğu gibi gördüğü birinin üzülmesi en son isteyeceği şeylerden biri bile değildi.

-Hey Pete! Bu turşu kafa sana ne dedi bilmiyorum ama eminim ki şaka yapmıştır. DEĞİL Mİ CLİNTON?!
Peter aniden gelen Tony ile önce irkilse de daha sonradan bakışları Clint'e döndü. Clint biraz korkmuş olacak ki;
-T-Tabi Peter, s-sadece bir şakaydı.
dedi gülümseyerek. Diğer Avengerslar mı? He, onlar bu diyaloğu keyifle izliyorlardı.

Peter bütün Avengers'a gülümsedikten sonra Bay Stark ile birlikte laboratuvara doğru yol almaya başladılar...

______________________________

-Hey Peter telefonun çalıyor!
-Geliyorum Bay Stark!
Peter ile yaklaşık bir saattir(Yani onlar öyle sanıyorlardı.) laboratuvarda, Tony'nin zırhı üzerine çalışıyorlardı. Peter yağ olan ellerini önlüğüne sildikten sonra telefonu Bay Stark'tan aldı ve telefona baktı. May arıyordu. Hemen açtı ve

-Efendim May?
-Neredesin sen bu saate kadar Peter.
Peter'ın şaşkınlıkla kaşları çatıldı.
-Saat kaç ki?
-Kendin bakmak ister misin?

Peter telefonu kulağından uzaklaştırıp saate baktı. Saat 6.30 olmuştu.
-Yok artık!
-Yaaa, yok artık! Hem neredeydin ki sen bu saate kadar?
-Stajdaydım hala. Hemen geliyorum.
-Tamam hadi bekliyorum. Hızlı gelmeye çalış olur mu?
-Tamam, denerim...

Tony "Ne oldu?" dercesine Peter'a bakıyordu. Peter
-Bay Stark yaklaşık 3 saattir laboratuvardayız.
-Yok artık ya, o kadar olmuş mu?
-Evet Bay Stark. Halam beni merak etmiş. Ben artık gitsem iyi olur.
-Tabii. Happy'nin seni bırakmasını ister misin?
-Hayır, teşekkürler Bay Stark. Çok naziksiniz ama örümcek kostümümle gideceğim.
-Tamam, kendine dikkat et!
-Tabii Bay Stark siz de!

Peter'ın kuleden kostümü ile ayrıldığını haber verince Tony rol yapmayı bıraktı. Hemen yüzü düştü. Frıday'e
-Hey Fri! Kostümdeki GPS ve değer ölçücüleri çalıştır. En ufak bir farklılık olduğu zaman haber ver.
dedikten sonra kafasını iki elinin arasına aldı. Peter ile zaman geçirmeyi seviyordu. Hiç gitmesin, yanında kalsın istiyordu. Onu bütün kötülüklerden korumak istiyordu. Anne ve babasız büyümek zaten yeterince zordu. Buna rağmen çocuk çok neşeliydi. Ama Spiderman olmanın getirdiği şans ile Parker şansı birleşince onu korumak ne kadar mümkün,o biraz tartışılır...

Herkese merhaba!!! Beğendiniz mi yeni kitabımı? Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben çok heyecanlıyım. Yeni kitap, yeni destekçiler ve kitap adanacak daha çok kişi... Bu kitapta hedef sınırı yok. Kafama göre bölüm atacağım. Eğer uzun süre bölüm atmıyorsam bilin ki kafam çok dağınık onu topluyorum.
Kelime:560

Sonra görüşürüüüzzzz.💚
-Seviliyorsunuz💗-

Acılar Niye Benim Peşimde? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin