2. Geleneksel İlk Yorum Yarışması başlasıııın! Bir tarafta @STARKIM361, bir tarafta yildistozu. İyi okumalar💓💓💓💓
Tony kuleye doğru aceleyle giderken bir telefon çağrısı aldı.
-Efendim Bayan Romanoff'dan gelen çağrı var.
-Cevapla Frı!
-Neredesiniz siz Tony?! Peter iyi mi?
-Şu anda baygın. Natasha ne yapacağımı bilmiyorum!
-Tamam Tony sakin ol. Beni dinle! Biz burada tıbbı kanadı hazırladık. Hemen Peter'ı kulenin tıbbı kanadına getir. Biz buradayız. Ama acele et! Her saniye çok kıymetli!
-T-tamam geliyorum. Frıday aramayı sonlandır ve bana biraz güç ver!
-Tabii efendim.
Tony daha hızlı bir şekilde kuleye doğru yol almaya başladı. Kuleye nasıl geldiğini bilmiyordu. Gözlerinin kararmasından sonra ilk hatırladığı şey Peter'ı sedyeye bıraktığında Bruce'un onu ameliyata almış olmasıydı.Köstümünü kapatıp lobideki bekleme koltuklarından birine, Clint'in yanına oturdu. Direklerini dizlerinin üstüne koyup kafasını ellerinin arasına aldı. Sıkıntıyla iç çekti. Clint'in de ondan farkı yoktu. Stresten bir bacağı sürekli yere vurup vurup duruyordu. Diğer Avengersların durumu da pek farklı değildi. Hepsi stresten kafayı yemek üzereydiler.
O sırada bir ışık hüzmesi salonun ortasına indi ve:
-Nabersiniz Midgardlı dostlarım!
dedi birisi. Ve evet, doğru tahmin ettiniz. Bu Thor'du. Ama yanında bir misafiri daha vardı.-Hiç biriniz umrumda değilsiniz insanlar. Sadece küçük örümceği istiyorum. Ee, nerede o? Bugün antrenman günümüz olduğunu unuttu mu yoksa?
Bu sefer de doğru tahmin ettiniz sanırım... Evet, bu Loki. Diğer adıyla fesatlık tanrısı. Merak etmeyin, artık kötü biri değil. En azından eskiye kıyasla...
-Unutmadı Loki.
-E o zaman nerede minik örümcek?
-Yaralı. Hala ameliyatta sanırım
Bruce birazdan rapor vermeye gel--NE! YARALI MI? NEREDE O? ONU GÖRMEM LAZIM! HEM DE HEMEN!
-Merak etme göreceksin, göreceğiz. Sadece biraz dinlenmesi lazım.
-Bana bak Natasha! Peter'a bir zarar gelirse bu sefer Midgard'ı ele geçirmeme ve içindekileri öldürmeme kimse engel olamaz!
-Tamam kardeşim merak etme onu görürsün yakında.
Loki Peter ile ilk Avengers olduğu zamanlarda tanışmıştı. Onu geçmişine göre yargılamayan, ona canavar demeyen tek kişiydi. Onu Dünya'yı ikinci kez yakıp yıkma fikrinden vazgeçiren kişiydi. O, ona bildiklerini öğretmeye başlamıştı. Peter da ona iyi biri olmayı öğretiyordu. Loki gittikçe bu çocuğa ısınmaya başlamıştı. Şuanki mevcut durumuna rağmen neşe saçabilen biriydi. Ve en sonunda Loki'nin annesinden sonra gerçekten sevebildiği ve ailem diyebileceği tek kişi olmuştu.-Çocuklar durumu pek iç açıcı değil ama iyiye gidiyor. Görmek istiyorsanız teker teker gidip görebilirsiniz.
diye içeriye girdi Bruce. Hepsi birden ayaklanınca Loki ve Tony'nin "Önce ben gireceğim!" adlı öldürücü bakışlarıyla karşılaştılar. Hepsi tekrar yerine sinerken Tony ve Loki aynı anda kapının önüne geldiler.-Hayırdır Stark? Nereye böyle?
-Ne olsun Loki'ciğim, çocuğu ziyaret edecektim. Sen nereye böyle?
-Benden de ne olsun Stark'çığım, ben de çocuğu göreceğim. Ama senden önce.
diye aynı alay ve sinirle cevap verdi Loki. Tam içeri girecekken onu omzundan tutan Thor'la bir anlık durdu.
-Bırak da önce o girsin kardeşim.
Tony o sırada çoktan içeri girmişti. Loki Thor'a kötü kötü baktıktan sonra lobide oturmaya ve Tony'nin çıkmasını beklemeye başladı...
.
.
.
.
Tony odadan içeriye girdi. Girdiğinde gördüğü manzara onu parçalamaya yetmişti. Çocuk solunum makinesine ve defibrilatöre bağlıydı. Çocuğun hırıltılı nefesleri odada duyulabiliyordu. Tony çocuğun başının yanındaki sandalyeye oturdu ve çocuğun kahverengi kıvırcık saçlarının arasına elini daldırdı. Saçları yumuşacıktı. Tony Peter'ın yüzüne baktı. Masum gözüküyordu ve her ne kadar acı çekiyor olsa da sanki onu rahatlatmak istiyormuş gibi yüzüne huzurlu bir ifade yerleştirmişti.O sırada Frıday'in kısık sesi duyuldu. (Tony Peter'ın yanına girdiği için Frıday dahil her şeyin sesini kıstı.)
-Efendim Bay Parker'ın halası Bayan Parker arıyor.
Tabii ya çoktan gece olmuştu. Ve Peter hala evde değildi.-Cevapla Frı.
dedi Tony elini çocuğun saçlarından çekmeden önce kendimden emin bir sesle.-Alo... Bay Stark rahatsız etmiyorum umarım.
-Hayır, etmiyorsunuz Bayan Parker. Ben de tam sizi arayacaktım. Peter'ın bugün kulede kalması uygun mu acaba?
-Kulede kalmak mı?
-Evet. Bu arada siz neden aramıştınız?
-Ben Peter'ın orada olup olmadığını sormak istemiştim ama sanırım zaten orada.
-Evet Bayan Parker. Cevabınızı alabilir miyim?
-İyi de neden kulede kalsın ki? Bana sadece bir eşyasını unuttuğunu, kuleden onu alıp geleceğini söylemişti. Bir sorun yok değil mi?
-Hayır, hayır tabi ki bir sorun yok. Sadece buraya eşyasını almaya geldiğinde onunla bir işim çıktı. Telefonunun şarjı bittiği için sizi arayamamış. İşimiz çok geç bitti. Bugün geç olduğu ve şoförüm izinli olduğundan bugün burada kalmasını rica ediyorum sizden sadece.
-Peki öyle olsun o zaman Bay Stark. Orada kalabilir.
-Sağolun Bayan Parker. Ve iyi geceler.
-İyi geceler Bay Stark.
Tony rahatlayarak telefonu kapattı. İzin vermemesinden korkuyordu. Ama neyse ki vermişti. Tony odadan çıkmak için yöneldi.Eveeeett. Benden bu kadar. Loki'nin Peter ile görüşmesi sonraki bölüme kaldı. Umarım beğenmişsinizdir.
Görüşmek üzere.
~Seviliyorsunuz💞~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılar Niye Benim Peşimde?
Science FictionPeter'ın en büyük destekçisi Avengers ekibi idi. Ama Peter geçmişinden kaçabildi mi? Acılardan kaçabildi mi? Kendisini ve ailesini koruyabilir mi? İşte bu soruların bütün cevabı bu kitapta...