Acaba bu sefer ilk yorum kimden gelecek? İyi okumalar 💗💗💗
Tony odadan çıktığında Loki direkt ayağa kalktı ve Stark'ın hemen arkasından odaya girdi. Çocuğun makinelere bağlı bir şekilde uyuduğunu gördü. Çocuk çok zor ve hırıltılı nefes alıyordu. "Bunun sebebi göğsünden vurulmuş olması gerek. Ah be çocuk! Ne diye her şeye karışıyorsun!?" diye geçirdi içinden Loki.
Elini çocuğun göğsüne koyup birkaç büyü fısıldadı. Çocuk artık daha rahat ve hırıltısız nefes alıyordu. Çocuğun saçlarını okşamaya başladı. Onu biraz(!) azarladıktan sonra alnına bir öpücük bıraktı ve odadan çıktı. Oradan çıkmayı hiç istemiyordu ama diğerleri de artık girmek istiyorlardı.
Onlar da Peter'ı gördükten sonra yatmaya gittiler. Tony mi? O, onu arayan ve meşgule attığı Fury ile uğraşıyordu.
________________________
-Hayır Fury. Sana onun kimliğini söyleyemem.
-İyi bir ajan olabilir Stark. Hem sadece konu-
-Hayır! Ajan falan olmayacak.
-Stark son kez soruyorum. Örümcek-Adam kim?
-Ben de sana son kez söylüyorum. SÖY-LE-ME-YE-CE-ĞİM!
-O zaman kendim öğrenirim Stark.
-Kolay gelsin Fury. Öğrenememen için elimden geleni yapacağım!
Tony telefonu Fury'nin yüzüne kapattı. Fury onun Spiderman'a destek verdiğini biliyordu. Bugün onu SHİELD üssünde, üssü koruduğunu görünce onu ajan yapmak için kimliğini istemişti. Fakat Tony Peter'a söz vermişti. Sırrını Avengers ve kendisinden başka kimse bilmeyecekti. O da sözünü tutuyordu işte. O sırada Frıday'in robotik sesi duyuldu.-Patron Bay Fury kule kapısının önünde.
-Rahat bıraksa ölür zaten! Al içeri Frı.
Kapı açıldı ve içeri Fury girdi.-Stark sana bişey sor-
-NE İSTİYORSUN FURY? SANA SÖYLEMEYECEĞİMİ SÖYLEDİM! DAHA HANGİ YÜZLE BURAYA GELEBİLİYORSUN?!
-Stark ne oldu bilmiyorum ama bence bir yanlış anlaşılma olmuş.
-Yanlış anlaşılma mı!? Tabii! Az önce arayıp Örümcek Adamın kimliğini isteyen de bendim zaten değil mi(!)?
-Stark ben seni aramadım.
-Ne? Ama gördüm yüzün bile vardı. Ayrıca bildiğin her şeyi biliyorlardı.
-Stark kandırılmışsın! Onlara Spiderman'in kimliğini söyledin mi?
-Hayır tabii ki. Söylemedim!
-Onları bulmamız lazım. Onlar HYDRA olabilir.
-Bu sonuca nereden vardığını soracağımı sanıyorsan yanılıyorsun. Örümcek Adamın neden yaralandığını biliyorum. HYDRA ile dövüşürken olmuş. Yanii intikam almak istemiş olabilirler. Tabii ya! Frıday Spiderman'in odasına sadece benim ve Avengers'ın giriş izni olsun. Ne şartla olursa olsun başkasını odaya alma.
-Tabii efendim.
.
.
.
.
.Bilinmeyen bir yer
Adam karanlık koridorda korkuyla ilerliyordu. Patronunun kızıcağını biliyordu ama artık kaçısı yoktu. Bu düşüncelerle kırmızı kapının önüne kadar geldi. Kapıyı tıklattı ve içeriden
-Gel!
sesi duyuldu. Kapıyı titrek elleriyle açtı.
-Sonuç?-Başarısız. Patron Spiderman'in kimliğini öğrenemedik. Stark söylemedi.
-Şüphe çekici bişey ler mi söylediniz?
-Hayır efendim. İsterseniz konuşma kaydını dinleyebilirsiniz. Bizim Fury olduğumuza inanmıştı ama yine de söylemedi.
Patron denilen adam kaydı dinledikten sonra hiddetle bağırdı.
-Bi işi de becerin artık! Çık dışarı seni beceriksiz! Kim olduğunu öğreneceğim Örümcek Adam ve sana bizi engellemek ne demekmiş göstereceğim!Eveeet. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Alın size ırondad. Ve biraz da Loki.
Görüşmek üzere.
~Seviliyorsunuz💞💞~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılar Niye Benim Peşimde?
Science FictionPeter'ın en büyük destekçisi Avengers ekibi idi. Ama Peter geçmişinden kaçabildi mi? Acılardan kaçabildi mi? Kendisini ve ailesini koruyabilir mi? İşte bu soruların bütün cevabı bu kitapta...