Când jungkook și a mărturisi sentimentele, tae rămăseseră șocat, simțea același lucru pentru jungkook dar nu putea să spună nimic, tot ce a putut să facă a fost îl respingă urât și nepoliticos, lăsându-l pe jk cu inima zdrobită de durere ,dar în același timp îl durea și pe el, știa că dacă părinții lui vor afla îl va ucide pe jungkook fix în fața lui deoarece nu îi va permite niciodată să fie cu un băiat.
În ziua aceea era aniversarea lui jungkook, iar tae Îi făcuse cadou o brățară ,nu era genul să facă cadouri bodyguardului său, dar astăzi era o ocazie mai specială, când sa dus să i dea brățara, afară a început să picure, mergea cu pași lenți ,deabea aștepta să-l vadă pe jungkook, dacă ar fi putut ar fi vrut să-l țină chiar și în casă la el ,dar el trebuia încă să aibă comportamentul nepăsător și o față rece pentru a nu mărturisi ce simte sau să se dea de gol, îi era frică că jungkook nu simte la fel .
Ține!voce dură a lui taehyung se făcuse auzită și aruncase brățară pe jos.....
Jungkook se uită nedumerit cu ochi lui întunecați și zâmbește calm ,e pentru mine ?
Da pentru cine crezi!spusese cu aceiași voce rămânând la fel de dur ...
Un zâmbet de iepuraș sa afișat și sa aplecat pentru a lua brățara, a pus-o pe mână ,iar în următoarele secunde a început să sară în sus de bucurie în timp ce ploaia îl acompania, era foarte bucuros, tocmai primise un cadou ,pentru el era o minune, mai ales că venea de la persoană pe care o iubea, până acum nu mai primise niciodată vreun cadou, era singurul și îl prețuia cu mare drag.
M-multumesc domnule, exclamă cu o voce timidă jungkook și peste câteva secunde jungkook îl cuprinse în brațe pe taehyung....
Nu își dăduse seama de ce le spuse, el crezuse că a spus în gând și în următoarele secunde se făcuse o liniște înfiorătoare între cei doi, tocmai ce jungkook a spus TE IUBESC...
Taehyung se schimbase la față, îl împinseră pe jungkook creându i multe răni în zona pălmii de la căzătura bruscă și a părăsit locul cu lacrimi în ochi dar nu a lăsat să fie văzute de jungkook .....
Taehyung nu înaintase foarte mult deoarece la jumătatea traseului se răzgândise și să repezi în brațele celui iubit cu multă dorință ,lacrimile au început să alunece pe obrajii lui roșii, el tocmai se îndrăgostește de un băiat și nu oarecare băiat, se îndrăgostise de bodyguardul său, iar iubirea lor este interzisă, deci ce o să facă ei doi , pentru câteva secunde au uitat de toate consecințele pe care trebuiau să le îndure și sau sărutat cu un sărut plin de dor și de dorință de a se avea unul pe altul, era pentru prima oară când cei doi își recunoscuseră că se iubesc ,dar nu puteau să fie împreună.
Din ziua aceea ,cei doi au început o relație ascunsă de văzul lumii ,până când tatăl lui taehyung a aflat și a distrus totul dintre ei...La forțat pe taehyung să se căsătorească cu o fată și să îl facă pe jungkook să creadă că doar a fost un joc, ceea ce sa întâmplat între ei doi.....
Taehyung nu a acceptat, el a vrut chiar și să moară pentru a fi împreună cu jungkook, dar asta nu a fost permis, tatăl lui la amenințat că dacă nu face asta îl va ucide pe jungkook.... în cele din urmă acesta a trebuit să facă o mascaradă pentru al face pe jungkook să-l urască și pentru ăla apăra...
Bineînțeles că jungkook nu a crezut nimic din cele auzite ,el nu știa că tatăl lui taehyung a aflat despre ei doi, și când a venit ziua să-l vadă pe Tae căsătorindu-se cu o fată acesta a căzut în genunchi iar inima i sa zdrobit în bucăți prăbușindu-se în genunchi în fața lui taehyung și a început să implore să nu-l părăsească.
Dar tot ce a primit în schimb a fost un mare refuz cu mare aroganță și nepăsare, de parcă tot ce sar fi întâmplat între ei nu ar fi fost adevărat, el rămăseseră în genunchi în sala unde a avut loc nunta lui taehyung, și nu după mult timp niște oameni au intrat ,lau ținut de mâini punându-l în genunchi și iau luat viața...
Jungkook a murit cu răzbunare și cu o ură imensă față de cel ce cândva la iubit, înainte să moară a jurat că se va întoarce într-o zi și că îi va face zile amare celui ce nu a știut să-l prețuiască, ura pe care el a avut în acea zi iau întunecat tot corpul cât și inima ,făcându-l să renască ca un demon ce nu avea milă de nimeni.... Infernul la binecuvântat cu puterea dar și cu amintirile ce avea să le piardă....
După ce taehyung a ieșit din sală a fost întâmpinat de tatăl său și câțiva oameni ,la început nu a știut ce intenții avea tatăl său, dar nici după câteva minute a realizat ,el a fost pus în genunchi ținut de mâini în fața ușii ce era închisă ,nu după mult timp o împușcătură a răsturnat din Încăperea aceea, iar țipetele lui taehyung sa făcut auzite odată cu lacrimile ce nu se mai opreau ,a început să urle și să dea cu pumnii în ușă până când mâinile au început să sângereze dar nu avea să se oprească până când nu avea să intre în Încăperea aceea, tocmai a murit persoana pe care a încercat să o apere, așa îi promisese tatăl său dacă se va merita cu acea fată și îl va face pe jungkook să creadă că nu-l iubește ,nu-i va face nimic ,dar nu sa ținut de promisiune...
În cele din urmă ușa sa deschis ,imaginea din fața lui ,la făcut să i tremure mâinile dar și picioarele ,sa repezit la trupul neînsuflețit a iubitului său ce stătea acum într-o baltă de sânge...
A căzut în genunchi lângă el și nu a putut accepta că a murit ,pur și simplu a început să urle și să repete încontinuu că îl iubește și că nu e adevărat, după nici câteva secunde a zărit un cuțit de pe masă, la luat și și-a străpuns inima cu acel cuțit căzând lângă trupul celui ce îl iubea, înainte să moară tot ce a rostit a fost doar ,Te iubesc jungkook și și-a dat ultima suflare......
Taehyung a murit cu gândul că va ajunge lângă iubirea vieții sale ,el a fost binecuvântat să devină un înger căzut și să-și îndrepte greșeala pe care a făcut-o ,dar amintirile iau fost luate și cel mai probabil nu și va aduce aminte niciodată de jungkook deoarece acestora nu le este permis să fie împreună..
Ei doi au murit cu perspective diferite și cu povești diferite ,adevărul îl știe doar taehyung ce nu știe nimic de trecutul său...
:(
Scuze pentru greșeli gramaticale
Nu uitați de steluța
CITEȘTI
DEMON~Taekook
RomanceDouă persoane care nu și-au terminat povestea se vor întâlni cândva ,undeva .