29🤎

71 17 7
                                    

~Autor~

Sângele se scurge lent pe cimentul rece sub privirea demonului și alte două gloanțe care aduce sfârșitul celui ce a îndrăznit să atingă ce nu i aparține.

Corpul lui Leo este acoperit de vânătăi și răni deschise până la os. Fața îi este umflată ne mai putând să îl recunoști iar mâinile aproximativ distruse și toate aste doar pentru că a atins ce nu i aparține.

Sentimentul de vinovăție pe care la căpătat atunci când la văzut pe taehyung atins este unul dezastruos pentru că jungkook la iubit pe taehyung.

La iubit prea mult că să-l lase să pățească ceva. La iubit atât de mult încât a vrut să fie el oaia neagră și să ia vina lui. La iubit în toți dracii și-așa a cucerit un iad întreg după trădarea lui.

La vrut și la avut până la trădare, ia pus lumea la picioare riscând totul pentru el. A căzut pe urmele lui, a ars pe urmele pașilor lui ia șters lacrimile chiar dacă pe el îl durea mai mult, căci trădarea e mai dureroasă ca durerea.

Dar când la văzut cu alta sufletul i sa întunecat. Și de atunci sufletul încă îi vrea răzbunare, și se răzbună pe oricine. Și la o sută de ani distanță după ce la reîntâlnit din nou nu a putut distruge ceva ce cândva sa legat prin lacrimi, iubire și sânge.

Căci dragă taehyung era o diferență dintre iubirea ta și iubirea lui una bună dar neobservată de el. Iubirile celor doi sunt egale la fel de puternice și totuși diferite.

~~~~~~~~~~~~~

Luați-l să nu-l mai văd! Își șterge sângele de pe față. Ardeți corpul până va dispărea de pe fața pământului. Exclamă jungkook plecând din cameră.

Se îndreaptă spre hol mergând lent, este târziu dar totuși se oprește în dreptul uși noului dormitor a lui taehyung, după cum poruncise, taehyung trebuie să fie înauntru.

Apasă clanța rece și întredeschide ușa dar spre surprinderea lui nu este nimeni.

Perspectivă taehyung

După dușul fierbinte îmi înfășor prosopul în jurul taliei și mă duc în dormitor care nu este departe chiar de loc jungkook sa asigurat să fie totul perfect acum am și baia inclusă în dormitor.

Mă îndrept spre pat, mă așez ușor îmi las puțin capul pe spate de la durerea de umăr dar un șoc mă cutreeră în tot corpul când am văzut corpul bine lucrat al demonului, încă mai are sânge pe corp ce aduce un miros metalic.

Ce căutați aici? Îmi acopăr pieptul cu mâinile.

Cum ce caut aici? Își ridică o sprânceană apoi se îndreaptă spre mine cu o aură apăsătoare.

Vă rog lăsați-mă doar să mă schimb. Implor eu sperând să obțin ceva.

Eu pot să fac ce vreau, declară pe un ton amuzant. E alegerea mea dacă voi ieși sau voi rămâne, se așează pe pat.

Se uită la mine așteptând să mă dezbrac.

Doar nu credeți că voi face asta domnule, dar el doar își ridică o sprânceană în așteptare, așteptând să o fac .

Scuze pentru greșeli gramaticale
Scuze pentru așteptare.
Nu uitați de steluță.

DEMON~TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum