35🤎

60 14 16
                                    

,,Își înclină capul și îl sărută lung pe gât, simte parfumul dulce a lui taehyung și se scufundă mai mult în acesta, moment în care taehyung nu ripostează deloc. Prosopul căzând pe jos."

Perspectivă taehyung

Îl las să-și facă de cap, mă sărută atât de tare încât pot simți o durere în zona gâtului. Îmi pot imagina cum semne movali și-au făcut apariția, dar asta nu-mi displace deloc.

Și știu, că ceia ce fac e greșit, nu ar trebui să-l las să mă atingă, dar tot ce vreau e să mă atingă, am nevoie să îl simt din nou aproape.

Și de parcă totul nu a fost deajuns. Îl sarut înainte să-mi dau seama că am de gând să o fac. Nici măcar nu-mi dau seama de ce? Ce a fost în capul meu.

El doar încremenește pentru câteva secunde, apoi își mută mâna pe soldurile mele și mă trage spre el, îmi răspunde la sărut cu același nivel de dorință, un sentiment arzător de a ne avea amândoi.

Mă trage suficient de aproape cât să-mi spună:

Am nevoie de tine.

Deja simt un sentiment străin, încercând să-mi dau seama dacă să renunț acum sau să continui. Dar totuși el nu mi-a pus o întrebare.

Înainte să mai spun ceva el mă ia în brațe și mă conduce în cameră lui, deosebit de perfectă pentru el, ignorând faptul că este complet dezbrăcat în fața mea, nu pot nega, arată atât de bine.

Jungkook se uită la corpul meu acoperit și mârâie.

Te vreau gol!

Și la fel ca și data trecută nu este o întrebare, dar de data asta parcă mințile îmi revin și neg absolut orice dorință a lui.

Sper că ești conștient că nu mă voi culca cu tine, spun timid.

Nu! Spune el și se urcă peste mine.

Ai idee de câte ori m-am atins la gândul că îmi aparții dar totuși nu te pot avea întotalitate, întins în patul ăsta, pedepsindu-te pentru toate dațile în care mi-ai dat replica înapoi?

Nu! Deloc, mă uit la el pentru câteva secunde.

Râde ușor, apoi își apleacă capul șoptind în urechea mea. Te vreau, iubit-o, sunt pe cale să dau faliment pentru că te vreau prea mult.

La naiba cu voce lui. O să-mi dea coșmaruri. Cine ia modelat-o în așa hal, înghețată bocnă și cu o nuanță atât de dominantă? Atât de masculină și cu o mare superioritate, nici nu e nevoie să țipe că să mă facă să ascult de el.

Tic tac, Tic tac ...... Timpul trece, iubito. Nu am răbdare la infinit să iei decizia,  dacă mă ajuți sau nu cu ceia ce ți-am propus, și nu am să mă milogesc de tine. Dar sincer mă înnebunești într-un mod care mă face să mă înjosesc în fața ta.

E foarte ciudat cum îmi cere permisiunea dar totuși face cam ce vrea cu corpul meu.

Degetele lui îmi alunecă pe piele, testând fiecare reacție a mea. Cu mâinile îmi cuprinde talia, ținându-mă ușor spre el, într-o mișcare lentă, își apropie buzele de gâtul meu lăsându-mi un sărut atât de ușor încât aproape percep buzele lui. Mă arcuiesc, simțindu-i trupul strigând pentru mai mult. Îmi e greu să mă gândesc clar. Îl vreau atât de mult încât mă doare dacă lași lăsa să mă atingă pentru că știu că vrea doar plăcere și atât.

Scuze pentru greșeli gramaticale
Nu uitați de steluța

Ați vrea să se oprească sau să continuie?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 10 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DEMON~TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum