Am continuat să fumez din țigara mea dar un prieten ma sunat și ma rugat să mă duc în locul lui la un client, deoarece el nu are timp să se ducă adică mai pe scurt trebuie să fac lucruri pentru bani nu ,nu o să mă duc în club în seara asta dar cu siguranță o să am un client destul de bogată chiar sunt curios ce fel de client ,deoarece a spus că este unul foarte bogat te plătește doar cu câteva mii de euro pe noapte vă imaginați câteva mii de euro........ în fine îmi termin de fumt țigara și mă urc într-un taxi pentru a ajunge la destinație...
Stau pe locul din spate așteptând să ajung la vila spusă de prietenul meu ,iar gândurile mi au învăluit memoria gândindu-mă la tot felul de lucruri ,cum aș putea să am o viață mai bună alături de sora mea sau cum aș putea să am și eu o relație În sfârșit cu cineva pentru că până acum nu am găsit niciodată iubirea vieții mele......
Am rămas profund surprins că am ajuns la destinație era o vilă destulă de frumosă...... ăsta a fost momentul când am realizat unde mă aflu eram fix în fața casei demonului renumit pe care eu nu l suport .
Nici măcar nu știu cum am putut să nu întreb unde vin pentru că ăsta este cu siguranță motivul pentru care prietenul meu nu a mai vrut să vină dar eu nu vreau să mă dau bătut așa ușor adică e un demon. Nu eu l am sunat pe el pentru a face sex el m a sunat pe mine deci cu siguranță eu o să fiu cel de asupra. Spuse în timp ce își adusese aminte de ce îi spusese sora lui să nu se implice în probleme cu demonul deoarece nu o să fie bine pentru niciunul dintre ei....Jungkook a rămas în fața vilei neștiind ce să facă dar o voce joasă și rece provenită parcă din întunericul iadului sa auzit din spatele acestuia dându-i un fior pe șira spinării.....
Nu intri .......se auzise aceeași voce întunecată care dădea o priză de aer rece la urechea acestuia......
Jungkook pur și simplu nu a spus nimic doar sa întors și a văzut corpul pe care avea să-l obțină în seara asta rămânând puțină amețit din cauza senzației pe care demonul o provoca în batjocură asupra acestuia....
Banii mai întâi se auzise vocea cu curaj a lui Jungkook fără măcar să-i peste că are cel mai bogat demon din infern în fața sa. Și totodată ajungând la puterile lui Lucifer acest demon.......
Ooooohhhh o să vină vremea și pentru asta, am să-ți dau câți bani vrei tu, dar tu trebuie sa-ți faci treaba ,cum poți tu cel mai bine ,dacă nu mă faci să-mi placă ce simt jur că o să-ți petreci timpul cu prietenii tăi din iad spusese acesta râzând isteric fără să-i vadă chipul băiatului deoarece purta un guler pe cap.....
Nu-i cazul, se auzise vocea dominantă a lui jungkook .......
Dute în casă și făte comod până vin și eu iar până atunci pregătește-te și înbracăte în ceva frumos iar apoi să te duci în birou la mine și să mă aștepți acolo, nu cumva să pui mâna pe ceva că altfel.....
Altfel ce ,.......spusese jungkook cu o voce intimidantă crezând că avea să intimiteze pe cineva dar nu era și cazul demonului.....
Jungkook intrase casa luxoasă și era uimit de condițiile în care trăia acesta nici măcar nu puteai să visezi la o așa o viață era de parcă ai fi în vise dar nu era și cazul ,acesta nu știa cu ce se îmbrace dar de obicei își pusese hainele de la clubul de noapte în geantă le scosese îmbrăcase în ceva pentru a fi mai arătos corpul său. Sa înbracat într-un costum negru luându-și doar sacoul pe el care îl desprinsese de nasturi și se pusese cu fundul pe biroul demonului....... așteptând sosirea acestuia..
V chiar dacă era demon avea un corp uman pentru că darul acestuia și puterile lui erau de a fi stăpânul celor de pe pământ acesta fiind motivul pentru care el era încredințat cu un corp uman și nu cu fire monstruoasă că ceilalți demoni......
V se dusese la ușă dar a fost întâmpinat de jungkook cu o mare căldură ceea ce nu-i prea plăcea deoarece nu suporta fericirea credea că nu are nici un rost în viața omului și că oricum dacă ești fericit tot la tristețea ajungi cândva.....
Dar în secunda aceea demonul a trebuit doar să se uite în ochii lui jungkook pentru ai vedea tot trecutul rămânând șocat de părerea lui despre el.....
Nu prea mă suporți spusese demonul cu vocea lui joasă și întunecată din infern, tu știi ce se întâmplă cu cei care nu mi se supun mie, probabil ăsta a fost și motivul pentru care prietenul tău nu a mai venit adăugă acesta având planuri să-l facă să sufere cât mai mult pe cel din fața lui care a îndrăznit să nu-i se supună..... poate că surioara ta ar fi o pradă destul de ușoară pentru mine exclamă acesta în timp ce voce a început să-i răsune șatenului în cap nesuportând senzația de durere și de amețeală pe care io provoca cel din fața sa, vocea devenind mai groasă și în ecou auzindu se de parcă urma sa moară..........
Te rog oprește-te se auzise vocea șatenului cât mai joasă deoarece ajunseseră să cadă la pământ din cauza vocilor cei răsună întruna în cap......
Am zis că dacă mă jur se întâmplă jurămințile răspunseseră demonul cu un rânjet ce ia apărut pe față ,eu mereu mă țin de promisiune.....
Păi nu te ții de promisiune ,ai spus că dacă nu reușești să te satisfac cum trebuie o să-mi faci asta răspunseseră cu o durere de cap,așteptând momentul oportun pentru a-și arata adevărata înfățișare..
CITEȘTI
DEMON~Taekook
RomanceDouă persoane care nu și-au terminat povestea se vor întâlni cândva ,undeva .