Hastane

146 4 0
                                    

Gözlerimi hastanede açtım.Kolum kırılmıştı.Çok korktum.hastanede dolaşırken odalardan birinde Mert'i gördüm.Başından büyük bir darbe almıştı.
Birkaç gün sonra hastaneden çıktım.Ama hâlâ iyi değildim.Bir yıl boyunca özel bir sınıfta eğitim gördüm.Çünkü iyileşmem 1 yılımı aldı.O yıl bana bağışta bulundular.O parayla bir ev aldım.Hastayken yaptığım tasarımları bir dosyaya koydum.4 yıl sonra eğitim hayatımın bittiği yaz tatilinin son günlerinde Mert'i gördüm.Mert,benden yaşadıklarım yüzünden özür diledi.Kulağıma birşey fısıldadı:"ben senin ikizinim.annemiz erkek çocuk istemediği için beni bir yetimhaneye verdi.ben de çalışarak buradaki tıp fakültesini kazandım"dedi.İnanamadım.Bir süre olduğun yerde kalakaldım.Sonra koşarak eve gittim.Paris'e geldiğim günden beri yaşadıklarımı düşündüm.Hayatım film gibiydi.Artık Fransa'da yaşamak istemiyordum.Ailemin yanına da dönersem yaşadıklarımı anlatmam gerekicek;ve ayrıca ikiz olayından bahsetmeyi hiç istemiyordum.Aklıma birden İtalya'ya kaçmak geldi.Kaçmam gerekiyordu çünkü artık okuduğum okulda öğretim görevlisi olmuştum.Telefonumu,bilgisayarımı ve kıyafetlerimi aldım ve havalimanına gittim.Bilet alıp işlemleri yaptım.Uçağa bindim ve İtalya'ya gittim.

Bir Moda MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin