İtalya'ya geldiğimde kendimi rahatlamış hissediyordum.Param oldukça azdı.Bir pansiyon buldum ve bir hafta için para ödedim.Tarzımı değiştirdim.Oldukça gotik görünüyordum.İş bulmam gerekiyordu.Dolaşırken küçük bir butik gördüm.Stilist aranıyordu.Hemen içeri girdim ve iş ilanı için geldiğimi söyledim.Kasiyer beni müdürün odasına götürdü.İçeri girdiğimde sanki hayatımın aşkını bulmuş gibi hissettim.Müdür çok yakışıklıydı.Müdüre bakakaldım.Müdürün "buyrun,oturun" demesiyle irkildim.Müdüre iş ilanı için geldiğimi söyledim müdürle konuştuk.Ve en sonunda beni işe aldı.İşe bir hafta sonra başlayacağımı söyledi.İşe başladıktan birkaç gün sonra herşeye alışmıştım.ve bu sırada da müdürle baya yakınlaşmıştık.Adı Daniel'di.Birkaç ay sonra kendime bir ev aldım.Daniel bana sürekli hediye alıyordu.
Birgün bir kafede oturduk ve sohbet etmeye başladık.Daniel'e hiç yaşını sormamıştım.Sorduğumda ummadığım bir yanıt aldım:"ben aslında 47 yaşındayım.Ama görünüşüm yirmili yaşlarda bir yakışıklıyı andırıyor.Ben de bu fırsatı kaçırmayıp birçok kızla tanıştım.Hatta bir tanesi ile nişanlıydık.Yaşımı öğrendiğinde ayrıldık."dedi.birden ağlamaya başladım.Neden böyle şeyler beni buluyor!?Eve gittim.Biraz sakinleştikten sonra çalıştığım butiğe gittim ve işten ayrıldım.Daniel'in bana aldığı 2 arabadan birini,Pisa'da satın aldığı villayı,elmas işlemeli elbiseyi ve aksesuar setini sattım.Onun aldıklarına kalmadım herhalde.Kazandığım parayla kendime küçük bir butik aldım.burada satış yapmaya başladım.Hayatım normal ilerlerken Paris'deki insanlar beni bu kadar zamandır olmadığımı fark etmişler ve beni aramaya başlamışlar.Hatta evime girmişler.Evimde iPad'imi ve tasarım dosyamı bulmuşlar.iPad'den telefonumun yerini bulmuşlar.
Birgün telefonuma Holly adlı birisinden mesaj geldi:"merhaba!ben Holly.dünyaca ünlü FASHIONED COMPASS dergisinin yazarıyım.dergimde sana yer vermekten büyük duyarım.yarın uygun olursan Colesium'un önünde saat 12.30 da buluşalım.öptüm bye."
Bu mesajı okuyunca heyecandan evin içinde kanguru gibi zıplamaya başladım.Hemen yarın için kıyafet seçtim.Ertesi günü heyecanla bekledim.
Ertesi sabah üstümü giyip,kahvaltı edip hemen çıktım.Karşımda Holly Pocket'ı gördüm.Koşarak yanına gittim.Konuşmaya başladık.Bir firmayla anlaşmadığım sürece röportaj yapamayacağımı söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Moda Masalı
RandomHayali moda olan kızın okuluyla beraber hayatının da değişmesi