Evlilik

153 3 1
                                    

Birgün Aylin ile otururken şöyle düşündüm:
Eğer Spencer ile evlenirsem Aylin çocuğumuz sayılır,yeni büyük bir eve taşınırız ve bunun gibi birçok mutluluk beraberinde gelir.Hemen Spencer'ı aradım ve evlenmeye karar verdiğimi söyledim.Spencer çok sevindi.Ertesi gün Aylin ile birlikte GELECEKLER LİSTESİ yaptık.Düğün yapacağımız yeri 2hafta sonra kararlaştırdık.Holly'e haber verdim.Gelinliğimi kendim diktim.Aileme de haber verdim.Çok heyecanlıydım.Davetiyeler ve düğün şekerleri hazırlandı.Aylin için de çok güzel beyaz bir elbise diktim.Çok heyecanlıydım.Spencer'ın smokini beyazdı.Yeni bir villa almıştık.Aylin için çok özel bir oda yaptırdık.Düğün günü geldi çattı.Ablamı ve babamı havalimanında karşıladım.Onlar bizim evde giyindiler.Sonra düğünün olacağı yere gittik.İçim kıpır kıpırdı.Sürekli Spencer'a bakıyordum.Resmi olarak evlendik.Ve sıra geldi partiye.Herkes çok eğleniyordu.Aylin Holly'nin yeğeniyle tanışmıştı.Onunla oynuyordu.O sırada pasta geldi.Heyecandan çığlık attım.Spencer'kolundan çektim ve pastanın yanına getirdim.Pastayı keserken havai fişekler patladı.Ha bu arada parti COLESIUM'un içinde oldu.
Pastayı kestik.Pastalar yendikten sonra Spencer ile dans etmeye başladık.Spencer birden beni kendine doğru çekti.Dudaklarımı dudaklarının üstünde buldum.Birden bir alkış koptu.Spencer'a sarıldım.
Bütün gece çok eğlendik.Sonunda eve döndük.Ablam ve babam 1 hafta bizde kaldı.sonra geri döndüler.

Bir Moda MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin