Sabah uyandım,kahvaltı yaptım ve dergi okudum.Öğlen Holly ile pizzacıda buluştuk.Pizza yedik ve biraz oturduk.Artık Holly ile çok iyi arkadaştık.
Firmaları dolaşmaya başladık.4 firmaya girdik.Hepsi beni firmalarına gelmem için zorladılar.5. girdiğimiz firmada saygılı,yakışıklı bir çocuk ile görüştük.Bu firma da beni çok istedi.Ama garanti olsun diye bir firmaya daha girdik.Bu firmanın sahibi şirin bir bayandı.Dedi ki:"çok yeteneklisiniz.sizi firmamızda görmekten büyük zevk duyarız.ama seçim sana kalmış.seni zorlamak istemem."dedi.Bu sözleri beni kendine çekti.Bu firmaya girdim.Artık kendime ait bir firmam vardı.SADECE BANA AİT.
Holly ile ara sokaklarda gezerken Holly:"artık röportaja başlayabiliriz"dedi.Ben de:"2 hafta sonra başlasak olur mu?firmaya biraz alışmak istiyorum da..."dedim.Holly:"peki,sen bilirsin."dedi.Aklım hala şu yakışıklı çocuktaydı.1hafta geçti.Firma bana çok baskı yapıyordu.Holly'i aradım ve durumu anlattım.5. girdiğimiz firmayı araştırdım.Firma çok iyi bir firmaymış.Tıpkı o çocuk gibi:çok iyi ve başarılı...Ertesi gün firmayla anlaşma yapmak için yine gittim.firmamartık brnim olmuştu.Çocuğu yine gördüm,yanına gidip onunla tanıştım.Adı Spencer'mış.Onunla hergün bişeyler yapıtık.
Holly ile olan röportajımı yaptım.
Çok ünlü bir moda tasarımcısı oldum.
Spencer erkek arkadaşım oldu.
Hayatımı çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Moda Masalı
RandomHayali moda olan kızın okuluyla beraber hayatının da değişmesi