Podkapitola 5- Polícia

7 0 0
                                    

Rebeca volala Morgan, ale ona to nedvíhala.Tak isto nedvíhal ani Roland a ani Vickory. Rebecy sa zmocnil strach a tak zavolala 3x na skupinu. Znamenalo to pohotovosť. Napísala ostatným nech sa stretnú pred budovou polície. Dorazili Max s Crystoffom, kúsok po nich prišla Mia. 

,,Becky, čo sa stalo?"- začal Max. Rebeca sa zhlboka nadýchla ,,Morgan nedvíha telefón mám obavy, že sa jej niečo stalo." Mia prekrútila očami ,,Akoby si ju nepoznala, určite si teraz užíva s Vickory a nemá na nás čas." Crystoffovi to nedalo a spýtal sa ,,Kedy naposledy si s ňou hovorila?"

 ,,Asi 3 dni dozadu, len proste chcela ísť na týždeň ku Vickory, lebo zistila, že zmeny jej správania vyvolali dve látky." Mia zaradila spiatočku a povedala ,,Ty si nás tu volala kvôli takejto sračke? Prosím ťa nebuď naivná, je v poriadku to, že sa neozvala ťa trápiť nemusí." ,,Neozýva sa ani Roland a dokonca ani Vickory."- oponovala jej Rebeca. 

,,Mali by sme ísť na políciu."- navrhol Max. Všetci súhlasne pritakali až na Miu, ktorá spočiatku nechcela, no nakoniec sa nechala prehovoriť. Keď prišli na políciu príslušný strážnik si vypýtal údaje o nezvestných a podľa toho na dané miesto vyslal hliadky. Štyria kamaráti zo strachu o Morgan išli navštíviť dom Howardových.

Závisť (18+)Where stories live. Discover now