6. Kapitola

14 0 0
                                    

Po škole sme ja Rebeca Crystoff a Max išli na pizzu.

Všetci sa na seba pozreli a potom sa Max ujal slova.

,,No, môj názor na ňu poznáte, čiže ho hádam nemusím opakovať. To čo sa stalo bolo dosť extrémne, ja som vedel, že je nervavá ale toto bolo na ňu moc, no i keď ťažko povedať ak toto robí aj doma je mi Rolanda a jej otca ľúto.". povedal Max a odpil si z Kofoly.

Medzitým nám doniesli pizzu. Chalani si objednali El Diablo a my s Rebecou šampiónovú. Popriali sme si navzájom dobrú chuť a pustili sa do jedla. V tom však za nami dobehla moja kamarátka Mia s nejakými novinkami.

,,Zdarec Morgan, ahojte zvyšok." Pozdravila sa a sadla si vedľa mňa. ,,Počula som čo sa stalo učiteľovi Hamiltonovi. Máte niekto k tomu nejaké vysvetlenie?" Prísne si nás všetkých premerala, zatiaľ čo mi odpila z Kofoly a ukradla mi kúsok pizzy. ,,Ako iste vieš chodím s Vickory a no.." ,,Chceš mi povedať, že tamto spravila Howardová? Ta palička? Si robíš srandu."- skočila mi do reči Mia a začala sa smiať. Sklesnuto som prikývla. ,,Ona je švihnutá, byť tebou rozídem sa s ňou."- povedala a zahľadela sa mi priamo do duše.

Nervózne som prehltla sliny a pozrela na ostatných, ktorí len pritakali.

,,Inak, neviete čo je s Carlou? Celé 2 mesiace sa neozvala, na nič nereaguje ani nie je aktívna na sieťach. Už skoro 2 mesiace." - spýtala sa zrazu Mia zo smútkom v hlase. ,,Ty si myslíš, že sa jej niečo stalo? Podľa mňa si len zvyká na novú školu a nemá čas na kamarátov. Aj keď tu s nami bola, málokedy nám odpisovala, po väčšine sme sa bavili iba v škole, lebo sa tu nemusela venovať ani robote ani súrodencom."- povedal Max sebaisto.

Mia však trvala na svojom a Rebeca sa k nej pridala. ,,Maxo my nechceme znieť hnusne ani nič, ale poznali sme Carlu teda minimálne ja dlhšie než ty. Chodili ste spolu pol roka a ja som poznala Carlu od škôlky, čiže už mám tak nejak zmapované jej správanie a toto sa veľmi vymyká jej zabehnutému systému. Rovnako ako Mia mám podozrenie, že sa niečo stalo."

Max vstal od stola pripravený odísť. ,,Nemienim sa s vami hádať, tak radšej odchádzam. Podľa môjho názoru vám všetkým preplo nie len Vickory je vadná, vy všetci ste keď myslíte len na to najhoršie." Crystoff vyskočil zo stoličky a položil ruku Maxovi na plece. ,,Baby majú pravdu, Carla sa nikomu neozýva 2 mesiace." Crystoff zrazu dostal nápad, ktorý buď potvrdí alebo vyvráti našu teóriu. ,,Čo tak sa spýtať jej rodičov? Jej otec tu stále býva a Carla spomínala, že mali spolu dobrý vzťah."

Medzitým prišla čašníčka, tak som vypýtala bloček, že zaplatím. Následne som vstala a zahlásila: ,,Crystoff ty si génius." Crystoff sa začervenal a dodal: ,,Nenechám kamarátov v štychu." Po zaplatení sme sa všetci vybrali navštíviť Carlinho otca.

Závisť (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora