10. Kapitola

7 0 0
                                    

Napísala som Rolandovi, či k nim môžem ísť na týždeň prespať. Nechápal prečo práve na týždeň, ale keď som mu to vysvetlila s obavami povolil. Mal o mňa starosť, predsa len sme najlepší kamaráti a je v priamom kontakte s Vickory a jej novými sklonmi. Zbalila som si potrebné veci a vybrala sa ku nim domov. Zazvonila som a očakávala, že mi Pata otvorí dvere. Namiesto Paty vo dverách stála otrhaná čiernovlasá dievčina s unaveným výrazom a kruhmi pod očami. Hneď som vedela, že sa teraz dívam na moju frajerku. Unavená Vickory mi kývla rukou, že bránka je otvorená a môžem vstúpiť. 

,,Ahoj." - povedala som keď som vyšla po schodíkoch k nej. Letmo sa na mňa usmiala, bolo mi jasné, že svoju dennú drogu ešte nedostala. Nasledovala som ju teda ku nej do izby. Mala tam extrémny bordel, akoby jej tam spadol meteorit. ,,Tak ako sa ti darí? Dlho sme sa nevideli."- začala som. Povzdychla si a sadla si na posteľ. ,,Bolo aj lepšie no, čakám na Patu kým mi donesie lieky." Pri slove lieky som zbystrila pozornosť. ,,Aké lieky?" -spýtala som sa s nádejou, že mi uľahčí vyšetrovanie. Namiesto Paty však do izby vstúpil Roland a podal Vickory tabletku na pečeň. Usmial sa na mňa a odišiel, zatiaľ čo Vickory prehltla daný liek. ,,Na pečeň."- zašomrala a vystrúhala znechutenú grímasu, pravdepodobne tá tabletka chutila hnusne.

 ,,Odkedy máš problémy s pečeňou?"- skúmavo som na ňu pozrela. ,,Sama neviem jedného dňa ma začala bolieť pečeň, išli sme k doktorovi a ten mi predpísal lieky." Moja intuícia mi vravela, že si tento príbeh vymyslela, lebo by ma o tom Roland informoval. Chvíľu sme sa rozprávali, no po chvíli sa mi zachcelo ísť na wcko. Vstala som, ospravedlnila sa, že si musím odskočiť a vyšla som z izby. Zišla som dole po schodoch a zbadala Trishu v kuchyni miešať nejaký nápoj. ,,Ahoj Pata." -pozdravila som sa a Patu strhlo. Vyjavene sa na mňa otočila potom sa zamračila. ,,Prepáč, nechcela som ťa vystrašiť." Na chvíľu som sa odmlčala.

 ,,Čo to tu pripravuješ?"- nedalo mi nespýtať sa. Pata najprv neodpovedala, pokračovala v miešaní a nakoniec ten nápoj dochutila cukrom a citrónom. ,,To sú len vitamíny, vieš Vicky má teraz nejaké problémy zdravotné a toto nám odporučil doktor."- usmiala sa na mňa a odišla odniesť nápoj. Ja som to moc neriešila, neprišlo mi na tom nič divné a išla som vykonať potrebu. Vrátila som sa do izby a našla Vickory spať. Bolo mi trošku divné, že spí keď sú len 3 hodiny poobede ale vysvetlila som si to tak, že bola unavená. Vrátila som sa dole do kuchyne so zámerom nájsť Rolanda. Namiesto Rolanda som našla pána Howarda, ako číta noviny v obývačke. Prisadla som si k nemu na gauč. 

,,Dobrý deň, čo čítate?" -spýtala som sa. Pán Howard zdvihol zrak od novín a usmial sa na mňa. ,,Ahoj, ani som si nevšimol kedy si prišla. Momentálne čítam nejakú správu o krádeži v nejakom obchode s chemikáliami." V hlave mi svitla kontrolka a musela som o tom zistiť viac. ,,Budem si to môcť potom prečítať?" Pán Howard prikývol a podal mi tie noviny. ,,Idem si spraviť kávu, chceš tiež?" ,,Káva by sa hodila, ďakujem."- povedala som a Howard sa usmial. ,,Cukor, Mlieko?" Prikývla som a z gauča pozorovala, ako odchádza do kuchyne robiť kávu. 

Ja som medzitým začala čítať noviny. Stálo v nich: Niekto vykradol Chemius, obchod s rôznymi chemikáliami, ktoré si najčastejšie kupujú chemici a farmaceuti. Polícia sa snaží vypátrať páchateľa, žiaľ bezpečnostné kamery nezachytili žiadny pohyb ani neexistujhe žiadny záznam z miesta činu. Ďalej budeme informovať verejnosť keď dostaneme nejaké bližšie informácie. - Alfreda ,,Bajajo" Kampitchi. S údivom som pozerala na ten článok, nedokázala som pochopiť ako to, že polícia nemá ani jeden záznam kamier. Prišlo mi to podozrivé, no nemohla som s tým nič urobiť. 

Keď sa Howard vrátil s kávou usmiala som sa a vzala si kávu z jeho rúk. Bola presne podľa mojich predstáv. Príjemne horká, sladká a krémová zároveň. ,,Dočítala si sa niečo zaujímavé?"- začal Howard, keď som ju podala naspäť noviny. ,,Aký máte názor na vyjadrenie polície?"- nedalo mi sa neopýtať. Howard si vzdychol a povedal ,,Príde mi to neprofesionálne zo strany polície. A zo strany majiteľa takého obchodu to zabezpečenie je, že nulové, však keď viem, že predávam životu nebezpečné látky, ku ktorým má prístup hocikto tak si spravím lepšie zabezpečenie."

Závisť (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant