5. BÖLÜM: Tatlı Solucanlar

135 112 43
                                    


"Hayır yani, salgın yaşlılar da yan etki mı yaptı?"Diye fısıldadım kendi kendime.

Hala solucanlara bakıyordum.

Arda solucanlara bakıp "Çok tatlı değiller mi?" Diyerek bize döndü.

Sadece yaşlılarda olmuyormuş bu yan etki!

Kuzey'e dönerek "Tabi senin arkadaşın da senin gibi." Dedim.

Kuzey "Bence bunu yolda bir yere bağlayalım. Hayır yani cidden bu taş devrinden mi geldi? Hayvan kalmadı da solucan mı kaldı dünyada sadece."

Arda'ya dönerek " Kuzey'e salak diyerek günahını alıyormuşum sen daha salakmışsın."

Dedim ve yaşlı adama döndüm. Şuan bu adama bir şey yapmıyordum ama yarın gidecektik o zaman bu solucanları ona yedirecektim.

Pabucumun ihtiyarı!

Ama yine de bu ona laf sokmayacağım anlamına gelmiyordu.

İhtiyara dönerek "Öglana veya pramesyum ile bağlantınız varmı?" Diye sordum.

İhtiyar anlayarak bana baktı.

Ama genç kız anlamış gülüyordu.

İhtiyar yanındaki genç kıza dönerek "Bana küfür mü etti o?"

"Hayır." Dedi genç kız.

İhtiyar küfür değilse iltifattır diye düşünüp bana doğru"Teşekkür ederim kızım evet bağlantımız var." Dedi.

O an ihtiyar dışında herkes kahkaha atmıştı.

Kuzey dozu fazla kaçırmış böğürüyor ve yanlışlıkla koltuktan düşmüş olabilirdi. Herkes gülmesini bırakıp Kuzey'e döndü.

Kuzey kendi sesiniz çıktığını tek anlayınca etrafa baktı. Neye baktığımızı anlayınca beyfendi rolüne bürünüp oturdu.

Sıkılmıştım. Biraz sonra uflama puflamaya başlayınca herkes bana garib garib baktı. Ne uflamak da mı yasak?

Genç kız ayağa kalkıp yatakları hazırlayacağını söylemişti. Kuzey ihtiyara doğru "Ata ne oldu?" Diye sordu.

İhtiyar ona dönünce göz devirip önüne döndü.

"Görende annesini babasını öldürdük sanar." Dedim yanlız ihtiyar bunu duymuş olacakki;

"Nankörler yatacak yer veriyoruz beğenmiyorlar ama bizi."

Ona doğru dönmeden onu ima ederek "Cahiller sırf gelip geçici bir dünyada bir misafir ağırladılar ve bunu bile beceremeden. Şımarık bir adam bizi beğenmiyor." Diye duyması için biraz sesimi kaldırdım.

Adam ayağa kalkıp "Defolun evimden" dedi.

Genç kız içeri gelip "Ali dede!" Diyerek uyardı.

Demek ihtiyarın ismi Ali'ydi. Bundan sonra bütün Ali'ler düşmanımdır.

İhtiyar bize sinirle kaşları çatılmış bir biçimde dönüp göz devirdi ve geri oturdu.

Kuzey'e dönerek "Bu adam ergenliğini geç yaşıyor sanırım." Dedim fısıldayarak yoksa cidden kovulurduk.

Kuzey bana dönüp "Ben bu adamın insan olduğundan şüphe ediyorum yüzü şeytana benziyor."

İhtiyara doğru dönüp yüzüne baktım.

"Şeytana yazık o bile daha iyi. Bu adam sırat köprüsünden nasıl geçecek acaba?"

"Geçemez ki. Bu zombi dolu dünyaya bile inanırım ama bu adamın cennete gideceğine inanmam." Dedi Kuzey.

KAÇIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin