Bu sesler aylaklara ait olabilirdi ama insanlara da ait olabilirdi.Böyle böyle bir dünya da aylakları tercih ederdim.
⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄
Sabah erkenden uyandım. Bunu bile isteye değil korkudan yapmıştım.
Gözlerimi ovuşturup kalktım. Zaten içeriden de sesler geliyordu. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve giysi dolabını açıp bir sweat giydim.
Arda ve Kuzey'in yanına dönünce onların da eşyaları topladıklarını gördüm.
"Geri dönmeyecek miyiz neden eşyaları topluyorsunuz?"
" Sana da günaydın Mısra." Dedi Kuzey.
Ona göz devirip Arda'dan ceavp beklemeye koyuldum.
"Hastalıklıların işi belli olmaz insanların da. Buraya insanlar gelirse yiyecekleri hiç düşünmeden alırlar veyahutta biz geri dönemeyebiliriz."
Kafamı salladım ve Kuzey'e dil çıkarıp kanepeye oturdum.
Kuzey bir konserve getirdi ve el işareti çekmeyi ihmal etmedi.
Konserveyi hızla bitirip onlarla beraber bende ayaklandım.
Bir çanta sırtlanıp kapıya doğru yürüdüm. Diğer ikisi de gelip kapının önündeki eşyaları çektiler. Kuzey bana bir silah verip "gerekmedikçe kullanma ses aylakları çekiyor" dedi.
Ama o ve Arda bıçak almışlardı. Sanırım silah ses getireceği içindi. Ve ben bıçak ile asla kendimi koruyamazdım.
Kuzey kapıyı hafif açıp etrafa baktı boş olduğunu görünce kapıyı aralayıp aşağı inmemizi işaret etti.
O da üst katta olası bir teklikeye karşı yukarı göz attı.
Arda önümde Kuzey arkamda ilerliyorduk. Apartman girişinden çıkacakken bir hastalıklının bir insanı yediğini gördüm iç organlarını içinden çıkarıp yiyordu.
Aman yarabbim bu hindistan sokak lezzetlerinden daha berbat.
Arda bize doğru fısıldayarak "Sessiz olun sessizce çıkalım." Dedi.
Son basamakları inerken hastalıklı yemeğini bitirmiş gibi bize döndü. Yalpalayarak ve hırlayarak bize doğru yürümeye başladı.
İyi yönden bakalım yavaş yürüyorlar..
Arda kolumdan tutup dışarı yürütmeye başladı Kuzey'e de işaret verdi.
Kuzey de dışarı çıkıp apartman kapısını kapattı.
Onlara doğru dönüp " İyi de biz apartman kapının önünü eşyalar ile doldurmamış mıydık?"
Onlarda bilmiyorum dercesine omuz silktiler. Arabanın yanına gidip kapıyı açtım ve içeri oturdum. Bu sefer sürücü koltuğuna Arda geçmişti. Kuzey de yandaki koltuğa.
Araba ile AVM'ye gitmeye başladık. Yolda tek tük hastalıklı görüyordum. Sanırım çoğunluğu şehrin dışına gitmişlerdi.
Arda arabayı bir eczanenin önünde durdurdu.
"İlaçlar lazım olabilir." Dedi.
Arabanın camlarından etrafı kontrol edip dışarı çıktım. Kuzey ve Arda da arabadan çıktı.
Kuzey Arda'ya doğru "Sen araba da kal tehlike durumunda hemen arabaya girip kaçarız. Ayrıca etrafı iyi kontrol et aylaklar dışından insanlar da var kötülüğümüze."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
HorrorCanavarlar korkutucudur ama insanlar daha fazla. Bir zombi salgını başlar tabi kii bu kendi kendine olan bir şey değildir. Simyacıların ölümsüzlüğü bulma saçmalığı gibi bilim insanlarının ölüyü diriltme düşüncesidir. Evet yanlış duymadınız ölüyü d...