Dünya ikiye bölünmüş, inançlı taraf buna karşı çıkarken ölüleri yeniden diriltme yanlısı diğer taraf ise azımsanmayacak kadar fazlaydı. Sıkça eylemler düzenleniyor, iki taraf da birbirine giriyordu. Çok geçmeden eylemlerin son bulması için bu konuda basın yasağı getirildi. Deneyler ve tüm gelişmeler yeraltından yürütülmeye başlandı.
Ölü deneklerin kafataslarından veya kalplerinden enjekte edilen çeşitli sıvıların etkileri gözlemleniyor çoğunda ise bedende şişkinlik, erime veya dökülme gibi geri dönütler alınıyordu.
Bütün bu olumsuz yanıtlardan sonra, İsveç'li bilim adamı Alex Ralph vardığı kanılar sonucunda, "K81S" sıvısına sitrik asit karıştırmaya karar vermişti. Eğer bu sıvı başarısız olursa, yüksek asitten dolayı ölü denek saniyeler içerisinde delik deşik olabilirdi. Ama İngiliz bilim adamı kararlıydı.
Alex Ralph , kırk yaşlarında saygın bir bilim adamıydı. Kır saçlarının ön tarafı kel olsa da, yılların yorgunluğunu almış kaşları ona ayrı bir karizma katıyordu. Moskova şehrinin dağ yolunda kendisine ait büyük bir laboratuvarı, yirmiye yakın çalışanı ve ikiz iki oğlu vardı. Tomy Sürekli babasının yanında laboratuvara gider gelirdi. Pasif bir çocuktu Tomy. Oyun esnasında her seferinde dışlanan tiplemelerden biriydi. Bu yüzden de hiç arkadaşı yoktu. Timy isimli çocuğu ise ego doluydu. Şımarık ve bencildi insanlara parasıyla hava atardı ve ne şans ise onun Tomy'e göre daha fazla arkadaşı vardı. Ralph, karısını ise İkizlerinin doğumu esnasında kaybetmişti.
İngiliz bilim adamı, ölü deneklerle ilgili yaptığı bütün deneyleri tüm dünyadan saklıyordu çünkü bunun nelere yol açacağını bilemezdi.
Sitrik asidi ve birkaç asidi birbirine karıştırıp yaptığı sıvıya döktü. Bunu çalkalayıp ölü deneğe enjekte etti.
Bir süre koca lavabatuarın ortasında silindir şeklindeki cam odanın içine baktı. Yerde yatan ölü kişinin bedeni şişmeye ve morarmaya başladı.
Alex derin bir nefes alıp yaptığı sıvının işe yaramadığını düşünüp arkasını döndü ve yürümeye başladı. O sırada sağ kolu olan Jacob ona seslenmeye başladı ama sorun şuydu ki sesi titriyordu.
"E-Efendim buraya bakmalısınız!!"
Alex hızla arkasına dönünce Jacob deneği işaret etti. Alex deneğe bakınca deneğin ayağa kalktığını ve titremeye başladığını fark etti.
Başarmışlardı.
Lavabatuarda ki herkes sevinç çığlıkları atıyordu. Denekte ama yan etkiler vardı. Alex bunları tam görmek için silindir şeklindeki odanın yanına gitti.
Deneğin vücudunda ki et ona yapışmıştı. Saçları dökülüyor ve rengi normalden fazla beyazlaşmıştı.
Ama bu kimseye sorun etmedi. Sonuçta buluşlarına az da olsa yaklaşmışlardı.
Alex, Jacob'a dönüp ondan biraz ekmek getirmesini istedi. Deneği bazı testlerden geçirmesi gerekiyordu bunların başında da açlık vardı.
Jacob ekmeği getirip silindir şeklindeki fanusun içinde attı. Deneğin hareketlerine bakınca ekmeğe bakış atıp önüne dönüşünü izledi herkes.
Bilim insanlarından biri "Deneğin göz bebekleri yokk!" Diye bağırdı.
Alex kadının söylediği şeyi duyunca deneğin ona dönmesi ve bu sayede gözlerini görmesi için camı tıklattı.
Denek direkt olarak sesin geldiği yöne doğru baktı ve oraya geldi. Tam Alex'in karşısında durdu. Göz bebekleri bir var bir yok gibiydi.
Denek bir anda cama vurmaya ve hırlamaya başladı. Ağzımı açıp onları yemek ister gibi cama sürtüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
TerrorCanavarlar korkutucudur ama insanlar daha fazla. Bir zombi salgını başlar tabi kii bu kendi kendine olan bir şey değildir. Simyacıların ölümsüzlüğü bulma saçmalığı gibi bilim insanlarının ölüyü diriltme düşüncesidir. Evet yanlış duymadınız ölüyü d...