Multi : Anıl
Geri döndüklerinde ellerinde bir sıra ile bana doğru gelmeye başladılar yanıma ulaştığında "buyrun prenses" dedi.sırayı hızlı bir şekilde önüme koydu. Birden bir acı hissettim.
"Aaaaaaaaaa! Anıll ne yaptığını zannediyorsun sen! Biraz endişeli görünüyordu.
"Be-ben özür dilerim. İstemeden oldu."
"Yok bir de isteyerek olsaydı." Anıl beni birden kucağına alıp bir yere doğru ilerledi. İlerlerken kafamı kapının kenarına çarptım. Bu çocuk beni öldürmeye çalışıyor sanki. Elimi kafama götür götürdüğümde başımın kanadığını anladım. Ama ses çıkarmadım. Anıl o kadar telaşlanmış ki kafamı vurduğumu anlamadı. Beni revire götürdü. Sedyeye yatırdı. O sırada hemşire geldi. Ayağıma baktı. Önemli bir şey olmadığını ve bir kaç gün üzerine basmamamı söyledi. Hemşire odadan çıktıktan sonra Anıl beni beni tekrar kucağına aldı ve çıkışa götürdü. Bahçeden çıkıp okulun önünde bekledik. Bir taksi durdurup beraber bindik. Şöför nereye diye sorduğunda Anıl:
"Nerede oturuyorsun?"
"Aslında ablamın yanında kalıyodum ama evde yoktur. Daha dün geldiğimden dolayı anahtar da alamadım."
"Şöför abi Yeşilköy'deki ayras sokağa lütfen."
"Tamam." Bir süre gittikten sonra büyük bir villanın önünde durdu. Çok güzel bir villa. Salak Asya villa bu tabi güzel olacak. Anıl ücreti ödedikten sonra beni kolumdan tutup çekmeye başladı. Eve girdiğimizde çok tatlı bir kadın bizi karşıladı.
"Hoşgeldin oğlum. Yanındaki güzel hanımefendi de kim?"
"Hoşbulduk. Okulda bir aksilik çıktı ondan dolayı buraya geldi bir sakıncası mı var?"
"Hayır oğlum tabi ki bir sorun yok başım üstünde yeriniz var."
"Anne biz odaya çıkıyoruz."
"Tamam oğlum çıkın."Odaya çıktık. O yatağa uzandı. Bende sandalyeye oturdum. Bir-iki dakika sessiz oturduk. Sonra kapı çaldı ve biraz sonra da Sena odaya daldı.
"Naber aşk- . Aaaaa! Asya sende mi burdaydın?"
"Yok Sena'cığım yaa ben E-5 'de trafiğe kaldım. Şaka mısın kızım sen hahaha. Yalnız bir şey söylicem siz sevgili misiniz?"
"Ha-hayır yani evet."
"Bilmiyordum."deyip odadan çıktım. Eve gidecekken Anıl beni kolumdan tuttu ve kendine doğru çekti.