multi:Nehir
Ben Anıl'ın göğsüne yatmış hayallere dalmışken kapı açıldı. Eyvah basıldık!! Karşımda Sena,arkamda Anıl. Ne yapacağımı şaşırdım. Ama o Sena kaltağına çok uyuzum. Ani bir hamleyle yere yapıştırdım. Anıl'ın ağzı açık bana bakıyor. Bir kahkaha patlattım. "Seni babama söylerdim seni anımda okuldan atardı fakat ben senim gibi ezik değilim."Ne!!!Bana ezik mi dedi bu? Valla ben bunu yolarım ama yazık olur onun için onu kapak edicek birşey söylemeliyim."Ben ezik değilim arkamda kapı gibi sevgilim var,ayrıca ezik olan sensin şu haline bir bak ya" "kaltakk!!!" diye bağırarak çıktı. Yanına gidip dövecekken Anıl kolumdan tuttu. "Bırak onu seviyesine düşme." "Anıl eve gitmem lazım yarın okulda görüşürüz." "Tabi yarına kadar dayanabilirsem." "Sululuk yapma Anıl. Neyse ben gidiyorum bay bay" Eve vardığımda ablamın saçma sapan sorularından kaçıp odama çıktım. Duş aldım.Üzerimi giyinirken bir baktım ki camda Anıl. Yerin dibine girdim resmen. Hemen yatağın örtüsünü kaptım. Sonra bir ses. Anıl aşağı düşmüş. Hemen üzerimi giyip aşağı koştum. Lan çocuk öldü mü yoksa? "Hu hu Anıl iyi misin? " ses vermedi. Hemen yanına koştum. Nefesini dinledim. Ohh nefes alıyor. Uyanması için tokat felan attım. Uyanmıyor. Ne yapsam diye düşünmeye başladım. Aklıma Anıl'ı onu öpmek geldi. Fesatlaşmayın canım. Tabi ki yanağından öptüm. Ardından yanımızda mavi saçlı bir kız belirdi. "Abii noluyor , bu kızda kim?" Abi mi? " Anıl kardeşin mi?" "Evet Asya'cığım kardeşim. Adı Nehir." "Merhaba Nehir. Ben Asya." "Merhaba"
arkadaşlar bölümleri voteleyip paylaşırsanız ve arkadaşlarınıza duyurursanız çok mutlu olurum. Eğer rahatsız olduğunuz şeyler varsa lütfen söyleyin