Ölü Taklidi

42 11 11
                                    

multi : Sena
    Gözlerimi açtığımda heryer karanlıktı. Nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Birden ışık açıldı. Işık gözümü alıyordu. Işığa alıştıktan sonra gelenlerin kim olduğuna baktım. Sena ve yanında iki erkek vardı.
      
      Sena piç gülüşlerinden birini yolladı bana. Buna karşılık yüzümü buruşturdum. "Bakın kimler varmış burada." diyip kahkaha attı. Ulan ben buradan kurtulayım o kahkahayı götünden attırıcam. Sena bana yaklaşıp, eğilerek " Demek yeni kız Anıl'ı tavladı ha?" diyerek elinde bulunan çakıyı diz kapağımın hemen üzerine sapladı. Çok derin değildi fakat acıtmıştı. Bu acı sanki bana güç verdi.

     Ellerimde ki ipi çözmeye çalıştım ama başaramadım. Sena'ya Acımadı kiii bakışlarından attım. Şaşırmış olmalı ki ağzı hafif aralandı. Acıyla inlememi bekliyor olmalıydı. Benden uzaklaşıp yanında ki pezevenklere birşeyler söyledi. Bu arada beni getirdikleri ye kazan dairesi. Pezevenkler odadan ayrıldı.
   
    Çok geçmeden ellerinde su dolu akvaryum tarzı cam dikdörtgen şeklinde bir kap getirip önüme koydular. Sena tebessüm etti. Pezevenklerden biri saçımdan tutup suyun içine doğru bastırdı. 1-2 dk sonra ciğerlerim yanmaya başladı. Saçlarımı tutarak çıkardılar sudan. Sena "Anıl BENİM!!!" diye bağırdı , ardından "NAH senin! " diye bağırdım. Kafamı tekrar suyun içine soktular. Aklıma harika bir fikir geldi. Ölü taklidi yapacaktım. Tek şansım buydu. Direnmeyi bıraktım. Tahminen 10-15 saniye sonra kafamı sudan çıkarttılar. Biraz tokatladılar. Endişeden nabzıma bakmayı unuttular. Hemen ellerimi çözdüler. Çözdükleri anda pezevenkleri yere yapıştırdım. Bayıldılar sanırım. Sena korkudan kıpırdayamıyordu. seke seke yanına gittim. Saçlarından tutarak duvara kafasını geçirdi. Yere düştü. Bende cebimde ki çakıyı çıkartıp eline sapladım. Çakının ucu diğer taraftan çıktı. Benim aksime o acıyla inliyordu. Saat geç olduğundan dolayı okulda kimse kalmamıştı. Bugün ilk defa iyi birşey oldu. Merdivenlerden çıkıp okulun girişine yöneldim. okuldan çıkıp taksiye atladım. Taksiciye ücretini ödedikten sonra eve girdim. BİRDE NE GÖREYİM!!!

     Arkadaşlar yeni bölüm sonunda geldi. Pek uzun olmadı. Yeni bölümü en kısa sürede yayınlayacağım. Yorum ve votelerinizi eksik etmeyin. SİZLERİ SEVİYORUM CANLARIMM *_*

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin