Multi : Anıl ile Asya
Tam öpecekken dizimi Anıl'ın karnına geçirdim.o acıyla kıvrandı.Bense arkama bakmadan ağlayarak koştum. Annesi arkamdan seslendi fakat takmadım.İşte o zaman Anıl'a aşık olduğumu ve onu kıskandığımı anladım.Dışarı çıktım. Bir ağacın gövdesine yaslandım. Olanları düşündüm. Anıl'ı çok merak ettim. Artık kesin olarak anladım,ben onu seviyordum. Geri villaya koştum. Pekte uzak değildi zaten. Zile bastım. Annesinden özür diledim. İçeri girip Anıl'ın odasına daldım. İçeri girdiğimde bir de ne göreyimm !! Anıl ağlıyordu. Yanına gittim. Ayağa kalktı, bana sımsıkı sarıldı. Sanki beni kaybetmekten korkuyormuş gibi. "Özür dilerim.Ben çok özür dilerim canın acıdı mı?""Benim canımı bana vurman değil sen ağlayarak çıkınca seni kaybetmekten çok korktum."dedi. Şaşırdım."Nasıl yani?"" Asya hala anlamadınmı seni seviyorum." Ne? ohaaa rüya dimi bu yohhh artık ben şok ben wefad ben iptal."Peki bana okulda neden öyle dedin?" dedim."Çünkü ben o zaman Sena'yla çıkıyordum.Ama sana ilk görüşte aşık oldum. Sana yüz ersem Sena seni kıskanıp kavga çıkaracaktı. Ben senin müdürden azar işitmeni istemiyorum.Zaten Sena'dan da ayrıldım.Asyaaa ben seni seviyorum!"Hiçbirşey diyemedim. Sanki ağzım bantlanmıştı.Şaşırdım. Toparlandım ve " Bende seni "diyebildim sadece. sarıldı,kokladı, öptü. "Hmm. Çilekli ruj ha . Favorim. bundan sonra hep seni öperim artık." dedi. Güldüm."Ne yani biz çıkıyor muyuz ?" "Evet istemiyormusun yoksa?" "Mal mısın? tabii ki istiyorum."deyip yanağına bir öpücük kondurdum.