Hoci sme tu v Taliansku iba druhý deň aj tak sme toho zažili veľa. Aspoň ja a Denis. Čo sa týka Niki nezažila ešte nič zaujímavé.
Ráno ešte všetci spali tak som sa obliekla a išla do haly. Pozdravila som sa recepčnej ktorá stála za recepciou. Ona na mňa zamávala na znak že mám ísť k nej. Dohovorila som sa s ňou po Anglicky. Podala mi nejakú škatuľku s venovaním pre Nikol od nejakého Maťa. Ok. To je divné. Zobrala som teda tú 'škatuľku' do rúk a išla som k vnútornému baru. Dala som si Fantu lebo Sprite neali. V luxusnom 5***** hoteli nemajú Sprite ?? A čo mám teraz piť ? Do haly vošla Nikol. Pribehla k recepcii a rozprávala s z recepčnou. Prišlo mi to ako keby boli nejaké BFF či čo. Potom tam prišiel nejaký chalan a objal Nikol. To musí byť ten Maťo. Žeby si Nikol niekoho našla ? Otočila som sa späť k baru aby si ma nevšimli. Ale aj tak som jedným očkom pokukávala čo sa bude diať.
Pochlipkávala som teda tú Fantu a s Nikol sa nedialo nič zvláštne. Iba obímanie,pusy a tak. To je normálka. Vie o tom Maťovi Denis? Mám mu to povedať alebo držať na babskej strane a mlčať. Ale aj tak sa na toho chalana spýtam Niki. Poznajú sa dlho ? Alebo sa zoznámili včera?
Vyšla som po schodoch na 3 poschodie do izby. Denis už pozeral telku tak som balík(škatuľku) položila na komodu v chodbe. Vošla som do obývačky k Deilnisovi a dala mu pusu na líce. ,, Dobré ráno spachtoš. Ako si sa vyspal?"sadla so si na malí gauč k Denisovi.,,Perfektne.A ty moja princezná ?"chytil ma za ruku a ja som sa usmiala. ,, Cítila som sa ako v siedmom nebi."odpovedala som na otázku.
Do izby vošla Nikol s podorivo dobrou náladou. Ja som aj tušila čo ju tak poyešilo no nič som nevravela. Prichystali sme sa na raňajky a odyšli sme z izby.
#zas a raz pre @lolaviki #
YOU ARE READING
Dážď
RomanceSára a Denis sa poznajú z kúpaliska (aquaparku) Sú to kamaráti ktorý sú správni 18 ročný pubertiaci. Nikol je Denisova 20 ročná sestra s ktorou sa nikdy nenudia. Príbeh je o dovolenke v Taliansku kde Sára,Denis a Nikol idú na 2 týždne. Spoznajú tam...