-Pohľad Sári-
Hoci som bola v umelom spánku aj tak som vnímala veci navôkol. V mojej hlave sa výrili myšlienky rôzneho typu. Napríklad či umieram. Alebo či už som mŕtva.
Stroj zapípal. Zachytila som jemný zvuk. Oh nie. To znamená že umieram. Som na to ešte mladá. Nemôžem umrieť. Nemôžem stratiť Denisa,Nikol,Kamču,Kuba a Tomáša. To je zlí sen. Sen ktorý nieje skutočný. Nieje to realita. Aspoň dúfam že nie. Ak áno tak umieram..strácam Denisa...kamarátov...život.
,,Slečna. Haló. Haló. Preberte sa."kričali na mňa asi doktori. Prístroj prestal pípať. Žijem. Nemám dosť síl na to aby som otvorila oči. Alebo sa iba pohla. Nie to už im niečo povedať. Musím nabrať silu. Vnútornú silu ktorá mi pomôže. Vstaň. Vstaň. Kričí na mňa hlas v mojom podvedomí. Hlas v mojej hlave. " Dobre Sára. Si mladá a musíš to zvládnuť" hovorím si sama pre seba. Počula som ako niekto vošiel do izby. To bude asi Denis. Možno to nieje vidno navonok ale vnútri mojej duše mám panický záchvat plaču. Moju myseľ ochromil nárek. Nárek z toho že asi umieram. Asi? Nie ja umieram naozaj. Ale zásadná otázka je: čo sa mi do pekla sralo? Ako som sa dostala do nemocnice. Asi mám výpadok pameti či čo. Som už asi debilná ale nič si nepametám. Bum. V mojej hlave nastal výbuch. Super. Teraz budem ešte blbšia ako predtým. No fasa.Na líci som zacítila štípanie. Au. Pomyslela som si. Snažila som sa otvoriť oči no márne. Po 10 pokusoch sa to podarilo. Ou yeah. Aká dobrá som. Dobre ale už stačí toho egoismu. Otvorila som oči a čo nevidím. Denis. On mi dal facku. Za to raz kruto zaplatí. Hneď ako zbadal že mám otvorené oči hneď mi dal pusu na líce. Snažila som sa usmiať no nešlo to.,,Si v poriadku?"spýtal sa ma Denis. Kto by povedal že je až tak starostlivý.,,Ano."povedala som posledným dychom. Z celých síl. Len aby som povedala jedno slovo. On sa ku mne naklonil a dal mi ešte jednu pusu. ,,Prepustíme vás zajtra."povedala sestrička ktorá sa navalila do izby.,,Teraz odpočívajte."
Už bol večer a tak som zaspala.
#Ahojtee...nová časť..ktorá vznikla vo vlaku cestou do Prahy...je tu vo vlaku wifi tým je to lepšie...asi teraz časti nebudú ale predpíšem ich a keď sa vrátim domov...tak ich zverejnim....tak dúfam že bude stačiť...a čo na to zatiaľ hovoríte? Aká je táto story...je aspoň trochu dobrá?...ak sa vám páči nezabudnite komentovať a votovať....ďakujem za čítania,vote a follow....ste proste best. Venované pre : MissMoniqueG
lolaviki
dirtypigprincess
TikaTuka
dlugoska
Všetkých vás mám rada....ENJOY#
Alexxx♡
DU LIEST GERADE
Dážď
RomantikSára a Denis sa poznajú z kúpaliska (aquaparku) Sú to kamaráti ktorý sú správni 18 ročný pubertiaci. Nikol je Denisova 20 ročná sestra s ktorou sa nikdy nenudia. Príbeh je o dovolenke v Taliansku kde Sára,Denis a Nikol idú na 2 týždne. Spoznajú tam...