Duru'dan
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım ve aşağı mutfağa indim. Kendime kahvaltı hazırlayıp odama çıktım. Saat 08:28'di okul için daha yarım saat vardı. Üstüme beyaz crop altıma da siyah pantolon giydim akşam eve gelirken üşümemek içinde üstüne beyaz hırka giydim.Duru'nun kombini
Okulu beklerken sıkıldığım için wattpad da kitap okumaya başladım. Zaman geçmişti saat 08:40 evden çıktım ve yürüyerek kursa gitmeye başladım. Ne kursuna gidiyorsunuz derseniz ben bale'ye gidiyorum ve bana genellikle adımla değil Balerin diye seslenirler neyse onu bunu boşverinde kursa geldik.
Akşam 10:30
Kurstan çıkmış eve doğru giyordum evim ıssız yer de olduğu için akşam tek gitmekden korkuyordum ama benle gelecek kimse yoktu. Biraz daha yürüdükten sonra ara sokaktan bağırışma sesleri geliyordu. Bu normal ama ben meraklı olduğum için gip bakmaya karar verdim. Sesin geldiği tarafa gittim. Yerde üstü başı kan birisi vardı ve 2 kişi onu dövüyordu. Ben korktum ve telefonumu alıp polisi arayacaktım. Tam o sırada adamı döven adamlar geldi.
Kötü 1 ve kötü 2 dicem
K1:oo güzellik naber
Beni duvara itti yere düştüm. Canım çok yanıyordu. Korkudan ve acıdan ağlamaya başladım.
K2:daha yeni başladık hemen ağlama ama
Diyerek karnıma tekme attı. Duvardan destek alarak kalktım.
K1:hop nereye bakalım.
K2:daha işimiz bitmedi.Tam o sırada 2sininde özel bölgesine tekme atarak koşmaya başladım. Nereye gideceğimi bilmiyordum. Peşimden geliyorlardı, korkuyordum. O sırada önümden geçen arabayı gördüm durdurmaya çalıştım. Durmadı. Koşmaya devam ettim. Halen peşimdelerdi ve bana
K1:orospu çocuğu dursana!
Bir tane daha araba gördüm. O arabayı durdurmaya çalıştım. Şükür bu araba durmuştu. İçinden 1.85 boylarında yakışıklı bir adam çıktı. Off off maşallah. Öhöm öhöm neyse. Yanıma geldi.
Yakışıklı adam:iyi misin?
"peşimden geliyorlar yardım et" dedim.
Sonra adamlar geldi ve nefes nefese
K2:güzelim gel buraya bişey yapmicaz.
Yakışıklı adam: kimsiniz siz lan?
K1:sanane birader çekil şuradan senle bir işimiz yok kızı alıp gideceğiz.
Yakışıklı adam:Yoo çekilmiyor sıkıyose gel kendin çek.
K1:bana uyar.
Adam yakışıklı adamın yanına doğru gitmeye başladı ve bıçağını çıkarttı.
Yakışıklı adam:arkamda dur.
"t-tamam" dedim.
Yakışıklı adam belinden silah çıkartıp adamların kafasına sıktı. Neye uğradığımı şaşırdım.
"n-naptın sen"
Yakışıklı adam:öldürdüm.
"sen sen katilsin"
Yakışıklı adam:ona katil değilde mafya diğelim.
Korkmuştum. Ben bir mafya dan mı yardım istedim. Ahh aptal kafam. Ya beni de öldürürse. Ben daha 19 yaşındayım. Ben bunları düşünürken birisini aradı. Koruması olduğuna emindim. Birisine konum attı ve gelip buraları temizlemesini söyledi. Telefonu kapattıktan sonra bana döndü. Göz gözeydik. Korktuğumu anladı.
Yakışıklı adam: korkma öldürmem seni o kadar da cani değilim.
"tamam teşekkür ederim çok sağol sen olmasaydın bana naparlardı düşünmek bile istemiyorum."
Gülümsedi. Ayy bunun gülüşü bile yakışıklı yaa ölürümm. Lan ne diyom ben. Adam mafya. Duru iç sesine sıçim senin.
"şey ben artık eve gideyim. geç oldu saat."
Yakışıklı adam: istersen seni bırakabilirim.
" Y-yok gerek yok kendim gidebilirim. "
Aslında kendim gidemezdim. Korkuyordum. Ama bir mafya adamının arabasına binecek kadar aptal değilim.Yakışıklı adamm: atla arabaya.
Dediğini yaptım. Şoför koltuğuna geçti ben de yanına oturdum.
"şey sakıncası yoksa adın ne?"
Yakışıklı adam: adım mı? Furkan ben sen ise Duru 19 yaşındasın ve balerinsin. Annen ve baban trafik kazasında öldü ve mucizevi bir şekilde sadece sen hayatta kaldın.
Dediklerini ağzımı 2 metre açıp dinliyordum. Bunları nerden biliyordu? Gerçi adam mafya. Tabi bilecek.
"oha lan bu kadarını nasıl biliyorsun?"
Furkan: mafya olduğumu unuttun galiba.
Dedi gülerek. Abi çok yakışıklı yaaa. İçimden
"gülüşüne kurbaneee" dedim.
O da bana bakıp güldü. Bir dk ben onu dışımdan mı söyledim? Ahh Allah kabretsin. Mafya adama bile kendini rezil etdin Duru. Helal olsun sana.
"ben onu dışımdan mı söyledim ya? pardon kusura bakma"
Dedim yanağımın kızardığını hissedebiliyordum. Yanağımın kızardığını görmesin diye kafamı başka tarafa çevirdim.
Furkan: utanınca çok tatlı oluyorsun.
Dedi ve kıkırdadı. Evin önüne geldiğimizde siyah giyinmiş adamlar vardı.
Furkan:lanet olsun bunlar ne ara geldi amk. Duru şuan evin güvenli değil istersen benim evimde kalabilirsin.
"şey olur da bunlar kim? Hem kıyafetlerim evde."
Furkan: benim evimde sana olacak kıyafetler var. onları giyersin.
"tamam" dedim ve arabayı tekrardan sürmeye başladı.
Bir 5 dk sonra uyuya kaldım. Birisi tarafından kucaklandığımı hissetdim. Gözümü açtım.
Furkan: geldik uyu sen ben seni yatağa bırakırım.
Dedi. Kafamı omzuna koydum ve kollarımı onun boynuna doladım. Duru sen mal mısın? Tanımadığın adamın kucağında uyumak ne? Neyse uykum vardı yapacak bir şey yok.
Yumuşak bir yere yatırıldığımı hissettim. Üstümü birisi değiştiriyordu. Ama çok yorgun olduğum için gözümü açıp bakmaya üşendim. Yanıma birisi yattı. Aman Allahım Furkan yanıma mı yattı. Lan bu adam da yavşak çıktı. Daha yeni tanıştık. Hatta tanışmadık bile. Sadece adını biliyordum.
Ben içimden bunları düşünürken tamamen uykuya daldım. Sabah oldu üstümde birisi vardı. Üstümde yatıyordu neredeyse. Gözümü açtım ve gördüğüm şeyle şoka uğradım.
Evett sizce nasıl olmuş? Bu benim ilk kurgum ve bence fazla güzel olmadı.
Yeni bölüm akşam veya yarın akşam gelebilir sabırla bekleyin.
Seviliyorsunuzzz <3🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALERİN
RandomBana ahtopot gibi sarılmıştı Furkan. Ve üstünde sadece şort vardı. Kasları çok iyidir. Ahh ne diyorum ben. Hemen kendi üstüme baktım. Birisi üstümü değiştirmişti. Off Furkan mı üstümü değiştirmişti? LAN YOKSA BAŞKA BİRŞEY YAPTI MI BANA? Hemen yatakt...