Bölüm 17 FİNAL!

211 15 10
                                    

İyi Okumalar ♡☆

"FURKAN"

'EFENDİM KARICIM'

"ODAYA GELİP GELİNLİĞİMİ ÇIKARMAMA YARDIM EDER MİSİN"

'SEVE SEVE' dedi ve odaya geldi.

Geldiği gibi bana bakıp sırıtması bir oldu. Tabi sabaha kadar sevişicez. Ama yorgunum ilk ılık suyla duş almalıyım.

'biz sabah ne konuşmuştuk karıcım'

"geceden sabaha kadar sevişiceğimizi konuştuk kocacım"

'hazır mısın peki'

"kocacım bak şimdi ben yorgunum ilk ılık suyla duş alıp kahve içmeliyim sonra sevişiriz olur mu"

'olur yavrum'

'hem bende yoruldum ben de duşa gircem' yanıma yaklaştı.

'istersen birlikte yapalım'

"olur ama sadece duş alıcaz"

"sonra sevişicez"

'tamam'

Gelinliğimi çıkarmama yardım ettikten sonra Fuyrkanın karşısında iç çamaşırlarımla durdum. Ve giyinme odama gidip kendime iç çamaşır ve gecelik aldım.

Furkan da arkamdan geldi ve o da kendine kıyafet aldı. Sonra havlularımızı alıp banyoya gittik. Furkanda kendini soydu. Ben de adaletsizlik olmasın diye iç çamaşırlarımı çıkardım.

Suyu ayarladım ve küvete suyun dolmasını bekledim. Su dolduktan sonra Furkana baktım.

'ne oldu'

"küvete girsene"

'neden'

"sen gir görürsün"

'peki tamam prenses'

Dedi ve küvete girdi ve bacaklarını uzatarak oturdu. Ben de sırıtıp onun kucağına oturdum. Evet diceksiniz ki hani banyodan sonra sevişicekdiniz. Ben bu çocuğa dayanamıyorum erken başlayalım dedim.

'ahhmm'

Kucağına oturunca inledi. Ben de güldüm.

'napıyorsun yavrum'

"hiiççç oturacak yer yoktu koca vücudunla tüm küveti kaplamışsın bende kucağına oturdum"

6 yıl sonra

Duru'dan

"ASEL KIZIM KOŞMA DÜŞÜCEKSİN"

Aselin peşinden giderken konuştum. Babası işten gelmişti. İş için Fransaya gitmişti ve yaklaşık 2 haftadır burada değil.

Diğer kızım Selin de uyuya kalmıştı koltukta babasını beklerken. Asel koşarak kapıya gitti ve kapıyı açıp babasının kucağına atladı.

'BABAAA SENİ ÇOK ÖZLEDİM'

'hoopp bende seni çok özledim kızım'

'bana hediye aldın mı baba'

'almaz olur muyum güzel kızım aldım tabiki'

"kızım baban şimdi yorgundur bırak uyusun yarın sabah akşama kadar oynarsınız"

'evet kızım çok yorgunum dinlenmem gerek'

'peki o zaman ben odama gidip yatıyorum'

'iyi geceler baba, anne'

'iyi geceler kızım'

"iyi geceler kızım"

İkimizinde yanağından öpüp gitti. Bende Furkana dönüp sarıldım.

"seni çok özledim kocacım"

Kollarını belime doladı.

'bende seni çok özledim bebeğim'

"uyuyalım mı geç oldu"

'tamam güzelim'

"sen odaya git ben Selini yatağa yatırıp geliyorum"

'tamam yavrum hızlı ol 2 haftanın özlemini gidermeliyim'

Furkan odaya gitti ve bende salona dönüp Selini kucağıma aldım ve üst kattaki odasına götürdüm. Ve yatağa yatırdım. Selin ve Aselin alnından öpüp gece lambasını yakıp odadan çıktım.

Ve kendi odamıza doğru gittim. Odaya girdiğimde Furkan şortunu giymiş tişörtsüz yatakda uzanıyordu. Dolaba ilerledim ve bende kendime şort ve tişört aldım.

Üstümü çıkarıp giyinmeye başladım. Giyindikten sonra Furkanın yanına gittim. Ve üzerine çıkıp sarıldım.

"seni çok özledim bidaha bizi bırakıp gitme"

Biz Furkanla 6 yıldır evliydik ve 2 tane ikiz kız çocuğumuz vardı 6 yaşına girmelerine son 2 ay kalmıştı.

Birinin adı Asel sarı saçlı, kahverengi gözlü, buğday tenli. Diğerinin adı da Selin kahverengi saçlı, yeşil gözlü, buğday tenli.

Aselin gözleri bana çekmişti kahverengiydi...

Selinin gözleri de babasına çekmişti yeşildi...

Bizim mutlu bir aile tablomuz olmuştu. Birlikte çok mutluyduk. Sonsuza denk birbirimizi seveceğimize yemin etmiştik...

Arkadaşlar final yapmayı düşünmüyordum ama yazacak birşey bulamıyordum o yüzden final yaptım.

Özel bölüm gelebilir ama ne zaman geleceğini bilmiyorum.

Yeni bir kitapla görüşmek üzere sizi çok seviyorum. 💗💞🌸🌷❣️🎀💋

Yıldız'a dokunmayı unutmayın ⭐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BALERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin