Bu bölümde +18 sahneler var. Rahatsız olan varsa şimdiden söylüyorum okumasın.
Bu bölüm geç geldi kusura bakmayın hastaydım.
İyi Okumalar <3
'Duruğğ nerdeğğ'
'seğğnn kimsiğnn'
"sevgilim benim Duru"
'seğn Duruğ değilsinğ'
"ya ben Duruyum başka Duru yok"
'pekiğ Duruğ iseğn heğp söğlediğn cümleğği söyleğ'
"tamam söylüyom"
"ne bağırıyor len kulağımın dibinde"
'yavrum gerçekteğn seğn missiğn'
"benim tabiki ama sen neden bu kadar çok içtin ya"
"ben sana nasıl bakıcam"
"sen çok fesat ve azgınsın"
'bakarsığn yavrum'
'azgığn değiliğm beğn'
'şakağ beğn çoğk azgınığm'
'tağm senliğinm'
Çok tatlı konuşuyordu ama azmıştı. Ben buna bakamam ki bugün. Ben bugün bundan kurtulamam. Off neden Bara gelmek istedim ki. Evdeki korumalardan birini aradım. Furkan bu halde süremezdi. E bende bilmiyom sürmeyi. O yüzden korumayı aradım. Gelip bizi aldı. Mina ve Mikel biraz daha duracaklarmış.
Eve geldik. Arabada gelirken Furkanın eli durmuyordu. Sürekli biryerlerimdeydi. Eve gelince neler olacağını çok iyi biliyordum.
Furkanı zar zor odaya çıkardım. Konuşmakta zorluk çekiyordu. Ve acayip şekilde iğrenç alkol kokuyordu. Bu midemi bulandırdı. Kendi kendine konuşuyordu. Şarkı felan mırıldanıyordu.
Ben de üstünü çıkarmaya çalışıyordum. Alkol koktuğu için onu yıkayacaktım. Üstündeki gömleğin düğmelerini açtığımda karşımda çok güzel baklavalar vardı. Ben dalmış bakarken Furkan konuştu.
'neğ bakıyoğn'
'banağ sadeceğ Duruğ bakabiliğr'
"kocacım ben zaten Duruyum"
Diyince güldü ve üstüme gelmeye başladı. Ya neden bu kadar içtin ya off. İnşallah fazla ileriye gitmez.
"üstüme gelme ve pantolonunu çıkar"
'nedeğn'
"leş gibi alkol kokuyorsun banyo yaptırcam da ondan"
'tamağm güzeliğm'
Dedi ve pantolonunu çıkardı. 18cm gibi duran şeye bakınca gözlerim açıldı. Oha lan çok büyük.
"neyse gel yıkayalım seni"
Dedim ve banyoya götürdüm. Küvetin suyunu açıp ılımasını bekledim. O sırada Furkan konuştu.
'üşüyoğm'
"tamam kocacım bekle"
Dedim ve küvet dolunca suyu kapattım. Ve ani hareketle Furkanı küvete ittim. Neye uğradığını şaşırdı ama su onu daha da kendine getirdi.
'LAN NAPIYON'
"sarhoşsun kendine gel diye küvete ittim"
Dedim ve bende kendi üstümü çıkardım. Şuan ikimizde çıplaktık. Ve birbirimize bakıyorduk. Ben de Furkanın yanına küvete girdim. Girmemle Furkan dudağıma yapıştı. Şaşırmıştım. Karşılık vermiyordum ama sonra dayanamayıp ben de onun üst dudağını emmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALERİN
RandomBana ahtopot gibi sarılmıştı Furkan. Ve üstünde sadece şort vardı. Kasları çok iyidir. Ahh ne diyorum ben. Hemen kendi üstüme baktım. Birisi üstümü değiştirmişti. Off Furkan mı üstümü değiştirmişti? LAN YOKSA BAŞKA BİRŞEY YAPTI MI BANA? Hemen yatakt...