Oy vermeyi unutmayın lütfen
İyi Okumalar <3🎀
Sabah uyandığımda saat 9 buçuğa geliyordu. Yataktan kalktım. Lavaboya gifip elimi yüzümü yıkadım. Üstümü giyindim.
Duru'nun kombini
Üstümü giyindikten sonra aşağı salona indim. Baktığımda Furkan yoktu. Odasına gittim baktım. Orada da yoktu. Sonra aklıma bakçe geldi. Bahçeye çıkıp baktığımda orada da yoktu. En iyisi korumalara seslenmek.
"Koruma"
K1: emredin efendim.
"Furkan nerede?"
K1: depoya gitti efendim.
"tamam soğol gidebilirsin"
Süper! Furkan depoya gitmiş. Evden çıkmanın yolunu bulmalıyım. Ama karnım aç şimdi kaçamam. Biraz yemek yiyim. Mutfağa gittim. Kendime kahvaltı hazırlamaya başladım.
Yemeğimi yedim. Ve odama çıktım. Nereden ve nasıl kaçıcağımı düşünmeye başladım. Biraz düşündükten sonra aklıma arka bahçe geldi. Hemen arka bahçeye çıkan kapıya gittim. Muhteşem arka bahçede koruma yok. Benim odam 2. katta olduğu için yüksekti. Aklıma dizilerdeki gibi çarşafları birbirine bağlayıp rapunzel gibi aşağı inmek geldi. He kabul ediyom biraz saçma.
Çarşafları birbirine bağlayıp balkondan aşağı sarktım. Benim balkonum arka bahçede çıkıyordu. Ama maalesef sıkıntı orman olması. Ormana kaçacaktım. Belki bir ev bulup saklanabilirim.
Artık kaçma vakti. Biraz daha oyalanırsam Furkan gelicek ve tüm hayallerim suya düşecek. Balkondan aşağı indim. Ve çitlerden atlayıp ormanın derinliklerine doğru koşmaya başladım. Koşarken düştüm.
"ahh acıyor" (fesat anlamayın)
Canım acıyordu. Bacağıma baktım kanıyordu. Ama pes edemem. Ben Duruysam başladığım işi yarım bırakmam. Ayağa kalkıp yola devam ettim. Ama bacağımın ağrısından yavaş gidiyordum. Biraz ilerledikten sonra bir ev gördüm. Hemen oraya gitmeye başladım. Çok mutluydum. Belki orada bana yardım edebilecek birileri vardır. Evin önüne geldim. Derin bir nefes alıp evin kapısını çaldım. Biraz bekledikten sonra birisi kapıyı açtı. Bir erkek.
"lütfen yardım edin birisi beni kaçırdı ve bırakmıyor evden kaçtım lütfen beni bulmasına izin vermeyin evinizde kalmama 1-2 gün izin veririm daha sonra giderim"
A: tabi yardım ederim içeri gelin lütfen
"çok teşekkür ederim bu iyiliğinizi karşılıksız bırakmicam"
Sonunda içeri girdim. Adam bacağımın kanadığını görmüş olmalı. Yanıma ilk yardım çantasıyla geldi. Bacağıma pansuman yaptı ve yanıma oturdu.
A: merhaba öncelikle ben Mikel 23 yaşındayım ve İtalyalıyım peki ya siz ban kendinizden bahsedin.
"ben Duru 19 yaşındayım Türküm ve balerinim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALERİN
RandomBana ahtopot gibi sarılmıştı Furkan. Ve üstünde sadece şort vardı. Kasları çok iyidir. Ahh ne diyorum ben. Hemen kendi üstüme baktım. Birisi üstümü değiştirmişti. Off Furkan mı üstümü değiştirmişti? LAN YOKSA BAŞKA BİRŞEY YAPTI MI BANA? Hemen yatakt...