Bölüm 11

1.3K 47 97
                                    

Uyandığımda Furkan bana sarılmış. Uyuyordu. Yine ilk günkü gibi ahtopot gibi sarılmıştı. Uyandırmak istemedim ve telefonumu yastığın altından alıp tiktokda gezinmeye başladım. Bir tane komik video gördüm ve gülmeye başladım. Daha doğrusu anırmaya. Anırmamla Furkan uyandı.

"pardon uyandırdım"

'neye gülüyorsun sen öyle'

"tiktokda dolaşıyordum bir tane komik video gördüm ona güldüm"

'tamam yavrum'

Dedi ve daha sert sarıldı. Dün gece olanlar aklıma geldi ve utandım.

'dün geceyi en kısa zamanda tekrarlayalım'

"sapık"

'sopok'

"ya dediğimi tekrarlama"

'yo dodoğomo tokrorlomo'

"pislik gıcık"

'poslok gocok'

"ayrılıyoruz bitti"

'ya dur şaka yaptım'

"hemen böyle yola gelirsin işte"

Dedim ve ikimizde gülmeye başladık. Gülmemiz bitince bana baktı. Ve dudağıma minik bir öpücük bıraktı. Minik dediğim de sert.

'hadi yavrum kahvaltı yapalım'

"tamam kocacım"

Dedim ve ilk Furkan ayağı kalktı. Ben de arkasından kalkarken kasıklarıma ağrı girmesiyle inledim. Hemen Furkan bana baktı.

"ahh"

'noldu güzelim iyi misin'

"iyiyim sadece kasıklarım ağrıyor"

'jsjs daha fazlasını istersen söyle yavrum'

Dedi ve yatakta bulduğum yastığı alıp yüzüne attım.

"terbiyesiz"

'senin o terbiyesiz diyen dudaklarını yerim'

'pardon emerim'

"sabır"

'bence de sabır seni sikmemek için zor duruyorum'

"ya off sus"

Dedim ve dememle beraber beni kucağına aldı ve mutfağa götürdü. Yavaşça sandalyeye oturttu.

'ne yemek istersin'

"yemek"

'yomok'

"öff tamam sana da şaka yapılmıyor ha"

"sosis ve patates kızartması"

'benim sosimi ister misin'

"herşeyi fesata çevirme"

'tamam yavrum'

Dedi ve istediğim yemekleri yapmaya başladı. O yemek yaparken ben ise onu izliyordum. Yemek yaparken bile çok sexydi. Onu çok seviyorum. Benim istediğim herşeyi yapıyor. Ben bunları düşünürken Furkan yemekleri yapmıştı. Masaya oturduk kahvaltı yapmaya başladık.

Ben instagram hesabı açmak istiyordum. Acaba sorsam kızar mıydı? Sormaktan zarar gelmez dedim ve sordum.

"kocacım"

'söyle yavrum'

"ben instagram hesabı açmak istiyorum"

"açabilir miyim"

'açabilirsin yavrum'

"çok teşekkür ederim"

Dedim ve güldü. Ben de onun gülüşüne güldüm. Çok tatlı gülüyordu. Kahvaltımızı yaptıktan sonra. Bulaşıkları yıkamaya başladı. Ben de salonda oturuyordum.

BALERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin