Bölüm 16 (+18 Sahne)

845 34 123
                                    

Ben şuan bu bölümü 29 Haziran Cumartesi saat gece 00:52 de yazıyorum ve size ne zaman bölümü atarım bilmiyorum.

Sivasdayım ve sadece teyzelerin evinde internet var onların evi Sivasın merkezinde ama ben şuan teyzemin gelininin evinde kalıyorum yani Kangalda ve internet yok.

Teyzemlerde burada kalıyor çünkü burada kına ve nikah var o yüzden buradayız.

Pazar günü Sivasın merkezine gidicez İnternet bulduğum an size bölümü atıcam ve yt ve tt hesabıma videolara atıcam r sürü hesabım var bir kaçını bıraktım ama hesaplar duruyor.

Neyse başlayalım çok boş konuştum ve İnternet olmadığı zaman bu kitabı yazarım bu kitabı bitirdiğimde yeni kitaba başlarım.

Ve ben çevrimdışı listeden 2 kitabım vardı birini bitirdim diğerinin de bitmesine az kaldı o da bitince yapıcak birşey yok sadece kitap yazcam ama yazacak birşey bulamıyorum.

İyi Okumalar

Furkan'dan

Duru beni odaya götürüp üstümü çıkarmaya başladı. Ben sadece onu izliyordum. Gömleğimi çıkardıktan sonra. Yere eğilip pantolonumun fermuarını açtı.

Ben ise kafamı geriye yaslamış şekilde hızlı nefes alıp veriyordum. Pantolonumu çıkarıp kenara attığında sırıttım.

Boxerimi çıkartıp sikimi öptü ve ayağa kalktı.

"ne bakıyon üstünü giyin"

'sevişmiyoz mu'

"yoo sadece sikine günaydın öpücüğü verdim"

'sike günaydın öpücüğü verilir mi ya'

"evet bal gibi verilir"

"neden verilmesin"

'iyi geceler öpücüğüde vericek misin'

"belki veririm ama azıp beni sikmenden korkuyom"

'sevişince de gayet memnunsun ama'

"yoo ne alakası var ya"

'yoo no olokoso vor'

"hadi hadi üstünü giyin aşkım"

"gelinlik bakmaya gidicez"

"sana da damatlık bakıcaz"

'güzeller güzelim'

"hm"

'sen düğüne çıplak gelsen de olur'

"eee herkes beni çıplak görür"

"hani sadece beni sen çıplak görebilecektin"

'düğünde kimse olmasa çıplak gelcen yani'

"evet gelirim"

"yine aynı şekilde seni azdırıp kaçarım"

2 saat sonra

Duru'dan

Evde biraz Furkanla şakalaştıkdan sonra kahvaltımızı yapıp bana gelinlik bakmaya gittik. Çok güzel bir gelinlik beğendim ve onu aldım.

 Çok güzel bir gelinlik beğendim ve onu aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BALERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin