Bana ahtopot gibi sarılmıştı Furkan. Ve üstünde sadece şort vardı. Kasları çok iyidir. Ahh ne diyorum ben. Hemen kendi üstüme baktım. Birisi üstümü değiştirmişti. Off Furkan mı üstümü değiştirmişti? LAN YOKSA BAŞKA BİRŞEY YAPTI MI BANA? Hemen yataktan aşağı ittim. İtmemle yatakdan düştü ve
Furkan:lan ne diye yatakdan itiyorsun?
"ahtopot gibi sarılmışsın lan hem benim üstümü sen mi değiştirdin?"
Furkan: *sırıtarak* evet ben değiştim.
"pislik üstünde neden kıyafet yok lan senin? LAN GECE BİRŞEY YAPMADIN DİMİ LAN?"
Furkan: saçmalama istersen Duru ne yapabilirim en fazla sikmişimdir.
"LAN"
Furkan: şaka şaka ahahaha
"git üstünü giy terbiyesiz"
Furkan: emredersiniz majesteleri.
Dedi ve gülerek kıyafet dolabından tshirt aldı ve giydi."ne bakıyon"
Furkan: üstünü giymicen mi?
"çıkarsan giyecem."
Furkan: istersen kalabilirim.
"ln siktirgit" *yastığı fırlattım ve kapıyı kapatıp çıktı*
Off ben bu Furkanla mı yattım. Ama yakışıklı. Ama daha 19 yaşındayım. Onu tanımıyorum bile. Sadece adını ve mafya olduğunu biliyorum. Off Duru mal mısın sen ya ya adamın karısı varsa. Ya da sevgilisi. Boşu boşuna günaha gircen. Neyse adam yakışıklı ama. Lan ne diyom ben kendine gel Duru.
Üstümü giyindim ve odadan çıkıp salona gittim. Furkan telefonu almış birşeyle uğraşıyordu. Yanına gittim.
"şey ben evime ne zaman gidicem?"
Furkan: gitmiceksin.
"ne neden"
Furkan: çünkü benim düşmanlarım nasıl oldu bilmiyorum ama seni bulmuşlar. Ve senin evinde korumaları var. Eğer o eve gidersen başına kötü şeyler gelebilir. Ve birşey daha var.
"off ben burdamı kalıcam? hem başka ne var?"
Furkan: sen benimsin
"yoo değilim"
Furkan: benimsin
"değilim!"
Furkan: benimsin!
"de-ği-lim"
Furkan: KIZIM ANLASANA BENİMSİN DİYORUM SENİ BIRAKMİCAM
Bana bağırmasıyla irkilmiştim. Bana bağırılmasından nefret ederim. Birisi bana bağırdığında kalbim çok hızlı atmaya başlar, ve başım döner. Lanet olsun gözlerim kararıyor.
Furkan'dan
Benim bağırmamla Duru irkildi. Galiba onu korkutmuştum. Durunun yere düşmesiyle onun yanına gittim. Off kız benim yüzümden bayıldı. Ben bu kızın gönlünü nasıl alıcam.Furkan: KORUMA!
K1: emredin efendim.
Furkan: arabayı hazırlayın!
K1: peki efendim.
Korumayı çağırıp arabayı hazırlatdım. Hemen Duruyu kucağıma alıp arabanın arka koltuğuna yatırdım. Bende şoför koltuğuna geçip arabayı son sürat sürmeye başladım. Ve bana ait olan hastaneye getirdim.
Duru'dan
Uyandığımda bir hastane odasındaydım. Başımda birisi vardı. Tabikide bu Furkandı. Uyandığımı görünce;Furkan: DURU!
"bağırma kulağımın dibinde!
Furkan: kusura bakma uyandığını görünce heyecanlandım.
"ne oldu bana neden burdayım ben?"
Furkan: bayıldın ben de seni hastaneye getirdim.
"teşekkür ederim."
"ama bana yaptığını unutmicam"
Furkan: tamam unutma yeterki sana birşey olmasın.
Furkan: aç mısın?
"evet açım"
Furkan: tamam güzelim ben sana yemek alıp geliyorum sen dinlen biraz.
Furkan yemek almaya gitmişti. Ben de camdan dışarıyı izliyordum. Kapı açıldı. İçeriye doktor girdi.
D: daha iyi misiniz Duru hanım.
"iyiyim"
Dediğimde üstüme doğru gelmeye başladı. Korkuyordum. Adam garip garip bakıyordu. Yiyecekmiş gibi. Yanıma geldi. Saçımı okşamaya başladı. Gözlerimden yaşlar geliyordu. Tam dudağıma yaklaşırken odaya Furkan girdi. Şükür Yarabbim.
Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın 💋
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💋
Sizi çok seviyorum <3🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALERİN
RandomBana ahtopot gibi sarılmıştı Furkan. Ve üstünde sadece şort vardı. Kasları çok iyidir. Ahh ne diyorum ben. Hemen kendi üstüme baktım. Birisi üstümü değiştirmişti. Off Furkan mı üstümü değiştirmişti? LAN YOKSA BAŞKA BİRŞEY YAPTI MI BANA? Hemen yatakt...