2.Dövüş

17 8 0
                                    

"Yitirdim kendimi kendi içimden"
-Nazım Hikmet-

"Hadi salona geçelim " uzakın boynuna kolumu attıp salona doğru ilerledik.

İsmet ve Uzakın ortasına oturup İsmete baktım,"İsmet , Selinin durumu nasıl?"

Selini görmeye gidemiyorduk hastaneye o yüzden İdil hanımdan bilgi alıyorduk ama ve lakin bu bilgiler bize az geliyordu "dahada iyi" "doktorlar ilgileniyor" diyor İdil hanım.Selinin durumu şuanda nasıl bilmiyorum İsmet belki biliyordur diye sordum.

Gözlerindeki kederi gizleyemiyordu,"İdil hanıma sabah sordum durumu iyiymiş" Gözlerindeki keder sesine bulaşmıştı.

İnşAllah komadan kalkarsın Selin...

İsmet bana baktı, İsmetin aklından ne geçiyorsa beni sinirlendirecek birşey geçiyordur.

"İsmet , N'oldu?" Dediğimde gülüşü daha'da büyüdü "Hadi gel dövüş yapalım" dediğinde şoke oldum

Tabii canım beni kum torbası niyetine kullanacağını bilmiyorum sanki!

Adi herif canımı çıkarıyor.

"Oldu canım başka emrin?" Gözlerimi devirdim beni duymuyormus gibi ayağa kalktı,"seni bahçede bekliyorum iki dakikan var" kirpiklerimin arkasından ismete bakıyordum,şaka mı yapıyor bu!

Sinirle ayağa kalktım, "bana bak Barış 10  dakika sonra koşup bahçeye geliyorsun beni kurtarıyorsun," bana bakıp gülmeye başladı hadi ama bu kadar acımasız olamazsınız,değil mi?

Dışarı yavaş yavaş ilerliyordumki kapının önünde ismetin sesi yükseldi, "bana bak Pelin o ayakları Allah sana yürü diye verdi penguen gibi yürü diye vermedi!" Daha hızlı adımlar attıp ismetin yanına gittiğimde kafama su tanecikleri çarpıyordu.

Güneş tepemize tepemize vuruyordu.

Sesimi nazik çıkarmaya çalışıp,"ismetcigim bak hava çok sıcak hadi gel içeriye geçelim" dediğimde bana baktı "içeridemi dövüş yapacağız?" Şaka mı yapıyor ya bu? Adi herif beni hiç anlamıyorki!

"Düş önüme Pelin"

"Sen düş önüme"

"Pelin düş önüme"

"Ayaklarınamı kapanıyım? Adi herif!"

"Pelin saçmalama! Dümdüz yürü"

"Neden dümdüz yürüyorum belki benim canım yamuk yürümek istiyor"

"Pelin istediğin gibi yürü!"

"Niye yürüyorum ki? Belki koşmak istiyorum"

"Pelin! Çıldırtma beni"

"Delimisin ki çıldıracaksin?"

"Deli ettin beni!"

"Sen zaten delisin aaa suçu bana atma,abim dedim bağrıma bastırdım ama senin yaptığın hiç oldumu?"

"Pelin!"

Koşarak ismetin yanından kaçtım gülüşüm ağaçlara çarpıyordu ismetin kıpkırmızı yüzü aklıma geldikçe daha fazla gülüyorum.

Sinirlendiği zaman kıpkırmızı oluyor.

Dometes adam!

Ağaçların arasında dövüş yapacağımız yere gelip ismeti beklemeye başladım.

Yeri ahşap ile kapladıkları için rahatça dövüş yapabiliyoruz.

İsmet geldiğinde bana baktı "hazır mısın?" Diye sorunca "hayır" dedim "tamam başlıyoruz" gerçektende adi bu adam!

BATAKLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin