Duman - Yürek,
İyi okumalar🤍
Akşam 20:00 gibi mangal yapmaya başladılar ben sandelyede oturup şarkı bakınıyordum bi'tane şarkı açıp söylemeye başladık bağıra bağıra fakat ve lakin şarkı sesinden daha ağır bir ses havada yankılandı; bir kurşun sıkıldı.
Şarkıyı kapatıp belimden silahı aldım Emirhan ile dışarı koşarak çıktık "DİĞERLERİ BURADA KALSIN!" diye bağırdım arka bahçeden çıkıp dış kapıya geldik parmaklarımla 1-2-3 yapıp kapıyı hızla açtı Emirhan gördüğümüz kişi ile kaskatı kesildik silah tutan ellim yana doğru düşünce Emirhana baktım onunda silahı yana doğru düşmüştü Emirhan ile bakıstık "Ben geldiiimmm" sesini bile özlemişim kızım senin...
Gözümden bir yaş süzüldü dudaklarım tirmeye başladı bakışlarımı Emirhandan çekip karşımdaki kadına baktım.
Ona karşılık verip gökyüzüne kurşun sıktım ardından Emirhanda aynısı yaptı, içerdekiler koşarak dışarı gelirken ben ise karşımdaki kadına doğru koşup sarıldım kokusunu içime çektim "Seni çok özledim Selinim" dediğimde o da kokumu içime çekti "bende seni çok özledim Pelinim" ardından tüm ekip seline sarıldı hepimiz çekildik ve İsmet ile Selin tek kaldı.
İsmet Seline baktı Selinde İsmete baktı İsmet dudaklarını Selinin dudakları ile buluşturdu.
Hayat ne değişik, değil mi? Daha bugünün sabahı Selinin durumunu kötü olduğunu öğrendim bugünün akşamı Seline sarıldım...
Hepimiz arka bahçeye geçtik İsmet odasına çıkıp Seline birşey getirecekti o bizle gelmedi.Dakika bir gol bir Azay hemen Seline sorular sormaya başladı.
"Kimle geldin?"
"Sanane"
"BANA DOĞRU CEVAP VER!" Gözlerimi sıkıca kapatıp cevap verdim "o sesini alçakta tut yoksa hayatında bir daha konusamazsın" dedim tehdit eden bir sesle, Selin ve benim arkadaşlık ilişkisi değildi kardeşlik bir ilişkimiz vardı.
"Selin cevap ver nasıl geldin?" Diye sordu tekrar, Selin "Başkan ile geldik o beni bırakıp gitti, karısı doğum yapmış o yüzden burada kalmadı" dedi hızla bir açıklama yaparken "Takip edildiniz mi?" Selin sıkılmış gibi oflayıp cevapladı "Takip edilmedik" İsmet içeri girince herkes suspus oldu.
"bu bende kalmış" dedi elindeki defteri Seline uzatarak, o neydi? Ada deftere bakmaya çalıştı ama bakamadı ardından Derine dönüp dudaklarını büzdü 'bilmiyorum' anlamında Derinde
Sılaya dönüp aynı işareti yaptı Sılada Nevala dönerek aynı hareketi yaptı Nevalde bana bana dönerek aynı hareketi yaptı.Çok gereksiz bir hareketti bence...
O sırada Emirhan tüm etleri tabaklara koymuş salata tabağını ortaya koydu, Biberleride tabaklara koydu.
Selin "Bu senin içindi, içinde seninle ilgili şeyler yazıyor lütfen oku" İsmet ilk başta affaladı sanırım bu bir günlüktü "okumadım hiç" diye bir şeyler geveledi.
"Tamam ama sonra oku tamam mı?"
"Tamam" herkes yerine geçerken konuşmaya başladım "ben yarın dışarı çıkacağım" dedim nefesimi tutarken cevap bekliyordum "ee çık bizene?" Dedi Emirhan sonra içtiği kolayı püskürtmemek için savaşlar verdi "neyy?"
İsmet sabırla konuştu "Artık herkes biliyor ölmediğimimizi" dedi aha 2. Şok oluşumuz."Nasıl?" Diye mırıldandı Sıla "Başkanlar haber yaptı işte falan filan boş iş çıkabilirsin ama tabiiki yanında biriyle çıkma şartıyla" Selin tam ağzını aralayıp 'ben' diyeceken İsmet "Sen yeni komadan kalktın yavrum,hem nasıl taburcu oldun sen?" Selin ağız dolusu küfür etti ardından yemeğine daldı.Kaçmıstı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK
Novela Juvenil"Azay Akran, teşkilatının lideriyim" İsmet ve Azay bana baktı ne bakiyon dayı? Demek isterdim ama diyemem rezil olmak istemiyorum "ne" diye mırıldandım İsmet bana bakıp,"kendini tanıt" dediğinde 'haa tamam' bakışını attıp azaya baktım. "Ben Pelin Şa...