4.Çatısma

13 6 4
                                    

"Ne içimdeki sokaklara sıgabildim, ne dışardaki dünyaya."
~Sabahattin Ali~

Ada Çınar Karanın evine girmişti bir müşteri olarak ne müşterisimi? Çınar Karanın bir günlüğüne fahişesi olmuş gibi yapacaktı,

Ama hayır çınarı bu yüzden yakalamıyoruz Ekrem şanrının en yakın dostu iğrenç yaratıklar.

İnsan diyemiyorum onlar insan olamaz.

Hepimizde kulaklık vardı Adanın 3 kere üst üste öksürdügü an camdan ve kapıdan içeriye dalacagız, adamı konusturmak için bir süreliğine misafirim edeceğim.

Ben o gün iki şey öğrendim; 1 acımasızlığı, 2 ailesizligi.

Bunlar fazla büyük bir şey 10 yaşındaki biri için.Ben hıçkırarak izliyordum.'Allahim nolursun benimde canımı al' diyordum.Hâlâ yaşıyorum. Ekremin benden ve ailemden bu kadar nefret etmesinin sebebini bilmiyorum.Tüm sülaleden nefret eder. Sebepsiz bir yere.Ben nefret etmem kimseden ama o adamdan ölesiye nefret ediyorum.

Kulaklıktan adanın öksürme sesi geldi.

Haydi bismillah.

Belimdeki silahı çekip aldım ,emniyeti açtım camlarda;Sıla,Derin,Neval,Kai ve Umut atlayıp içeri girdi.

İsmet dış kapıyı açtığındta hepimiz içeriye girdik , bir anda bir müzik sesi duydum, yine Uzak Uzaklığını yapıyorrrr!

"O zaman gel yanımda kal
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül
kapılmış ağlarına
Beni tanırsın bir kere
sevdim yanarım aşkın uğruna!"

-Janti-

Şarkının devamını bağıra bağıra söylemeye başladık çizgi teşkilatı söylemedi, bize garip bakışlar atıyorlardı...

Ada ve Çınarın olduğu odaya girdik ada Çınarın başına silah dayamıstı.

Çınara bakıp güldüm. "CE-E!" Diye bağırdımda bana baktığında nefesini tutmuş bir vaziyetteydı.

"Beni özledin mi? Ben şahsen seni çok özledim," dediğimde rahatsızca kıpırdandı, Çınar Kara o gece Ekrem Şanrının yanındaydı.Kardeş gibiler.Her b*ku beraber yapan iki or*spu.Acımamıstı bana ve aileme hatta gülüp izliyordu bizi.Aksam nasıl uyudu?Hiç mi vicdanı sızlamadı? Ben o akşam ölmüştüm.1 ay işkence görmüştüm.Hayır beni bırakmadı.Bir depoya kapatıp bir ay boyunca işkence etti.10 yaşında bir çocuktum.Agladım, bağırdım, çığlık attım ama hiç
Yalvarmadım.

"Pelin ben yaptım sen yapma nolur yalvarıyorum bırak beni" dediğinde güldüm 10 yaşındaki bir çocuk gibi olamıyorsun bile ben yalvarmadım hiç bir zaman ama o 40 yaşında olduğu halde yalvardı.

"bırakacağım zaten ama... Bilir misin benim işkencelerimi?" Dediğimde yutkundu tabiki biliyordu hemde nasıl bilmek ...."Çınar Kara sen bana Ekremin bilgilerini ver ne halt yiyorsan ye" dedim sakince.

Çınar Kara bir anda gülmeye başladı "canımı veririm ama Ekremi satmam!" Diye hırlayınca ada bir tane yumruk çınarın yüzüne geçirdi. "Bağırma lan" dedi sakince , adaya baktığımda çınarı şuracıkta öldürmek istiyordu...

Çınar tam bağırıcaken sıla elindeki silahı çınarın ağzının içine koydu "bana bak bir daha bağırmaya kalkarsan senin o ses telerini koparırım, şarkı duyulmuyor senin yüzünden zaten" dediğinde tam güleceken nerede olduğumu fark ettim.

Kardeşim ölmeden önce çığlık çığlığa bağıra bağıra yardım istiyordu benden...

Yardım edemedim...

BATAKLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin