Sena şener-Bak bana
Bölüme oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Diğer kitaplarımı okumayı unutmayın.
İyi okumalar😺
Karşındaki adama bakıp korkutucu gülümsemi sundum adama "bir saat süren var sadece bir saat!" Adamlara bir el işareti yaptıktan sonra dışarıya çıktım.
Dışarıya çıktığımda Uzak ve Sıla bir ağacın altında piknik yaparken görüp yanlarına gittim, beni fark etmediler bile bu kadar kör aşıklar işte...
"Sıla, ya elmamı bana ver" Sıla tam Uzakın elmasının yerken ben elmayı Sılanın elinden alıp ısırdım.
Uzak çıldırmış gibi çığlık aterken Sıla işe kahkaha atmaya başladı.Tadı tam lezzetindeydi.Bence Elma beni bekliyordu, kime kısmet kime nasip.
Tekrar eve girip odama girdim, Çınar ile sanırım fazla eglenecegiz.Siyah kot pantolon ve beyaz Over sweetimi beyaz spor ayakkabımı giydim ardından saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yapıp dışarı çıktım.
Hani demiştim ya bende merhamet duygusu falan yok aslında var ama Ekrem Şanrı ve Ona çalışanlara yok.
Bizde insanız bee, bana çektirdikleri yetmedimi?
Selçuk beni çağırınca depoya girdim, Çınarı baya kötü benzetmislerdi, dudağı ve kaşı patlamış burnu kırılmış heryerinde kan vardı yüzümü burusturdum.
Bu haldeyken bile şakaklarındaki damarları belli oluyordu "Çınarcım yeni modanmı?" Diye dalga geçtigimde bağırdı"Orususpu çocuğu!" Göz devirmekle yetindim, baltayı elime aldığımda sertçe yutkundu "o baltayla napacaksın?" Dudaklarımı bilmem dercesine büzdüm.
Çınarın karşısında durup "Ekrem Şanrının yerini söyleyecekmisin?" Diye sordum ama tabiki "ÖLSEM SÖYLEMEM" dedi, Çınara açırcasına bir şekilde bakıp Şehmusun elindeki bıçağı aldım, Çınarın anlına bıçakla PAŞ yazınca çığlık atmaya başladı"bırak lan beni!" PAŞ yazılı yeri kanarken benim keyfime diyecek yoktu, çınarın arkasına geçtim.
"Konuşmayacagım, dedim ya ölsem bile konuşmayacağım!"
"ÖL VE KONUŞMA"
Balta ile boynunu kafasından ayırdım.
Sırıtmamı silmeden Şehmusa baktım"Kafasını alın hediye kutusuna koyun" dışarı çıkmadan önce bir kağıt alıp duvara yasladım kalemide alıp yazmaya başladım.
"Hediyem nasıl? Beğendin mi?bence çok güzel bir hediye bu hediyelerden çok gelecek, seviyorum seni ;)"
-İlaydanın çok sevdiği kuzeni-
-PAŞ-Kağıdı katlayıp kutuya koydum.
2 saatir Sıla'nın açtığı diziyi izliyoruz, sıkılmaktan Uzakın kolunu ısırıp duruyordum ki en sonunda Uzak ağzıma birtane yapıştırınca avucunun içini ısırdım.
Pozisyonumuz tam olarak şöyle;Uzak yerde koltuğa sırtını yaslayıp otururken bende Uzakın dizinde uzanıp Uzakın kolunu ısırıp duruyorum, tabii ağzıma sıçıp duruyor arsız biri olduğum için pes etmedim ama en sonda zararlı çıkan kişi ben oldum içtiği kolayı üzerime dökünce hızlıca ayağa kalkıp "ay... ıyyy... ögee..aaggaa" diye garip sesler çıkardım yüzüm hep kola olmuştu Derinin gülme sesi gelince bir flaş patlama sesi duydum, "Yaa iğrençsiinn!" Gülerek söylediğim şeyleri kayda almadığı için rahatım.
Şuanda İlayda ve Ailesi çıldırmışken bizim keyfimize diyecek bi'şey yok...
Hepimiz gülmeye başladık,masadan mendil alıp yüzümü sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK
Teen Fiction"Azay Akran, teşkilatının lideriyim" İsmet ve Azay bana baktı ne bakiyon dayı? Demek isterdim ama diyemem rezil olmak istemiyorum "ne" diye mırıldandım İsmet bana bakıp,"kendini tanıt" dediğinde 'haa tamam' bakışını attıp azaya baktım. "Ben Pelin Şa...