Odczytałem list od Penny : był taki. Drogi Fangu,
To ja, Penny, twój wierny przyjaciel i niezastąpiony towarzysz przygód. Mam dla Ciebie ważną wiadomość, która niestety przyniesie smutek i żal.
Ostatnimi czasy wiele się zmieniło w naszym świecie. Wiem, że od dłuższego czasu zastanawiałeś się, gdzie jestem i dlaczego tak długo nie dawałam znaku życia. Przepraszam za to milczenie, ale mam nadzieję, że zrozumiesz, gdy przeczytasz dalsze słowa tego listu.
Muszę Cię poinformować, że nasz drogi przyjaciel, Oliver, odszedł od nas na zawsze. Ta straszna wiadomość wstrząsnęła mną tak samo mocno, jak wstrząsnęła Tobą. Oliver był nie tylko naszym przyjacielem, ale także dla mnie mentorem i opiekunem. Jego śmierć pozostawiła w moim sercu ogromną pustkę i smutek, których trudno jest mi teraz znieść.
Nie mogę wyrazić słowami, jak bardzo tęsknię za naszymi wspólnymi chwilami, za jego uśmiechem i mądrymi radami, które zawsze były dla nas źródłem siły i inspiracji. To było jego serce, które napędzało nas do przodu, kiedy czuliśmy się bezradni lub zagubieni.
Nawet teraz, gdy piszę te słowa, moje serce jest ciężkie od bólu i tęsknoty za Oliverem. Ale wiem, że teraz musimy być dla siebie wsparciem, tak jak on zawsze był dla nas. Musimy pamiętać o wszystkich dobrych chwilach, jakie mieliśmy razem, i dawać sobie wzajemnie siłę, aby przezwyciężyć ten trudny czas.
Fangu, nie jesteśmy sami w naszym smutku. Mamy siebie nawzajem i wszystkich naszych przyjaciół, którzy również czują żal po stracie Olivera. Musimy być dla siebie oparciem, szukać pocieszenia w naszej wspólnej więzi i pamięci o naszym ukochanym przyjacielu.
Proszę, zadbaj o siebie, Fangu. Wiem, że jesteś silny i odważny, ale teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebujesz wsparcia i miłości. Jestem tutaj, aby Cię wesprzeć i pomóc Ci przejść przez ten trudny czas, tak jak ty pomagałeś mi w moich najcięższych chwilach.
Obyśmy mogli znaleźć w sobie siłę, aby pamiętać o Oliverze z uśmiechem, a nie z żalem. Oby nasza więź była naszą tarczą i naszym światłem w ciemności, której doświadczyliśmy.
Z miłością i troską,
Penny
CZYTASZ
Fang&Edgar
Misterio / SuspensoFang i Edgar patrzą na siebie jak zakochaniu uwaga ‼️⚠️ książka 18+