Niestety, pomimo intensywnych poszukiwań, Edgar nadal pozostawał zaginiony. Spike czuł, że czas działał przeciwko nim, a każda minuta, która mijała, przyprowadzała ich coraz bliżej przepaści niepewności. Nieustannie analizował każdy możliwy trop, ale prawda pozostawała nieuchwytna, jak mgliste zarysy w mrocznej nocy.
Fang, który był związany z Edgarem więzią miłości i lojalności, nie mógł powstrzymać swoich emocji. Widok swojego ukochanego zaginionego sprawiał, że jego serce pękało na tysiące kawałków. Płakał nocami, próbując ukoić ból, który rozdzierał mu serce. Był to dla niego czas nieustającej agonii i niepewności.
Codzienne poszukiwania, które trwały przez kolejne tygodnie, nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Społeczność zjednoczyła się w wysiłkach, aby odnaleźć zaginionego Edgara, ale nawet najbardziej zrębni detektywi nie byli w stanie przebić się przez gąszcz tajemniczych wątków i fałszywych śladów.
Fang czuł, że traci grunt pod nogami. Jego życie straciło sens bez Edgara u jego boku. Bez względu na to, jak bardzo próbował, nie mógł sobie wyobrazić przyszłości bez swojego ukochanego. Każdy dzień, który mijał, przypominał mu o stracie i pustce, która zagościła w jego sercu.
W obliczu niewyjaśnionego zaginięcia Edgara, Fang zaczął tracić nadzieję. Pytania bez odpowiedzi i nieustająca niepewność stawały się dla niego niemym świadectwem cierpienia, które towarzyszyło mu każdego dnia. Czuł, że bez Edgara jego życie straciło kolor, a przyszłość wydawała się ponura i pozbawiona sensu.
Nawet w chwilach ciszy i spokoju, gdy noc opadała na miasto, serce Fanga wciąż płakało za ukochanym, który zaginął w nieznanych okolicznościach. Każdy oddech był bolesnym przypomnieniem o nieobecności Edgara, której nie mógł pogodzić się z myślą.
CZYTASZ
Fang&Edgar
Детектив / ТриллерFang i Edgar patrzą na siebie jak zakochaniu uwaga ‼️⚠️ książka 18+