Sabah kalkmıştı ece her zamanki gibi mutlu ve neşe doluydu . Koşarak mutfağa gitti babası gazete okuyordu babasının yanına gitti onu farketmesini bekliyordu babası kızını farketmişti ama ses etmiyordu aralarında her zaman öyle güçlü bir baba kız ilişkisi vardıki birini canı yansa ikisi birlikte oturup ağlarlardı .
"Babaaaaaaa "
"efendim papatya "
"baba ben papatya deyilim "
"sen benim papatyamsın "
" öffffff "
"şuna bak büyümüş bize üflüyo küçük hanım "
"ece papatyam akşam sana bir sürprizimiz var "
"ne süprizi baba "
"sürprizler söylenmez akşamı bekle "
Ece o gün akşama kadar evde hazırlanmış ve babasının sürprizini beklemiş oysaki olacaklar aklının gram ucundan dahi geçmeyen şeylerdi o günden nefret etceğini bilmeden odasında oturmuş babasını bekliyordu
pileli eteği ve tüllü tişörtüyle çok tatlı gözüküyordu ece aynada kendini süzerken kapı zili çalmasıyla koşturarak kapıyı açtı babası kızını görünce büyülenmiş gibi bakıyordu kızına .
"Hoş geldin baba "
"Hoş bulduk papatya "
"Kimin için hazırlandın bakim sen "
Ece kıkırdadı bunu gören adam kızının gülüşüne dayanamayıp kızını havaya kaldırıp döndürmeye başladı. Kızı kahkahalar içinde gülerken adamın ifadesi kızından farksızdı ikiside gülücükler içinde sanki bir papatya tarlasında süzülüyorlardı.
"Hadi içeri geçelim papatyam süprizin seni bekler "
" koş baba "
Koşarak salona girdiklerinde yerde yatan bir kedi gördü ece
"baba çok tatlı "
"Evet sevmek istermisin papatyam "
"Evet baba "
Ece babasının kucağından inip yavaşça kediye yaklaştı o kadar iyi kalpli bir çocuktuki kedi uyanmasın diye parmak uçlarında yürüyordu . Babası bi mafyaydı kızı ise iyiliğin masumiyetin ta kendisi her zaman kızına zarar vermekten korkardı kızına dokunurken canını yaktım mı diye tedirgin olurdu kediye seven kızına baktığında çok mutlu olduğu gözlerinden belliydi .
"Papatya "
"Efendim baba "
"Sana bir süprizim daha var "
Ece hevesle arkasına döndü
"Nedir baba "
Annesinin kapıdan içeri girdiğini gördüğünde sevinçle ayağa kalktı ve annesine sarıldı annesini uzun zamandır görmüyordu babasıyla annesi boşanmış olsalarda kızlarına tüm imkanları ve sevgiyi veriyolardı .
"Nasılsın prenses "
" anne seni çokkkkkk özledim "
"Bende seni çokkkkkk özledim prensesim "
"Hadi film izleyelim lütfen "
" baba lütfen ya "
"Benim seçtiğimi izlicez ama "
"Hayır küserim "
"Tamam papatya tamam "
Ece koltuğa oturup babasına barbie uzay macerası açtırır her buluştuklarında kızı sıkılmadan izlerken uyuya kalır sonra annesi giderdi yine aynı normal bir buluşma günü sanıyodu herkes ama öyle olmicaktı .
Bi anda evin içinde ardarda iki silah patladı ece gözlerini açtığında yerde anne ve babasını kanlar içinde gördü tek kelime dahi edemiyordü sadece ağlıyordu içinde biyerlerde kalbine durmadan bıçak saplanıyordu .
"Baba "
"Papatyam üzülme bak tamam mı ben senin ağlamana dayanamam ağlama seni seviyorum "
"Baba uyan anne bırakmayın beni "
O gece ecenin sözleri her yerde yankılandı saatlerce ağladı babasına yalvardı ama nafileydi daha 6 yaşında yetim kalmıştı o gece babasının intikamını almaya yemin etmiş içindeki melek solmuştu.
YAZAR AĞZINDAN
♡
♡
♡
♡
AY BEN GAZA GELDİM BAYA YAZIYOM ELİM KOPSADA
VALLA ŞU ANKİ AZİM DERSLERİMDE OLSAYDI YEMİNLE OKUL BİRİNCİSİYDİM
Ay bide unutmadan barbie kısmı nasıldı
❤❤❤❤ ❤ ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SAHALARDA ( ARA VERİLDİ )
RomanceEce 6 yaşında ailesinin gözü önünde düşmanları tarafından acı cektirilerek öldürülmesine şahit olmuş o günden sonra anne ve babasının katilini öldürmeye yemin etmistir ama başına gelecek şeylerden habersizdir