13 . BÖLÜM İLK İHANET 🔪

38 6 25
                                    

Oy sınırı 3 yorum 10     özürrrrr 


...


Kapıyı hemen arkamdan kapatıp odaya daldım.  Michaelin böyle bir şey yaptığına inanamıyordum zaten imkanıda yoktu hemen ikisine ilerleyip o paçavra karıyı saçından tutup sürükledim ve kapının önüne savurdum. Michael donmuş şekilde önüne bakarken telefonu çıkartıp onuru aradım . 

Onur : alo 

Ece : konum atıyorum girişteki kadına Michael in odasını sor odaya gel bir paket verecem depoya götür zarar vermeyin kendi işimi kendim halledecem . 


Onurun konuşmasına izin vermeden telefonu kapatıp konumu attım . Michaele döndüğümde bana bakıyordu . Bir şey söyleyecektiki lafını ağzına tıktım.  

Ece : kapa çeneni ve senle konuşmaya geldiğimde geçerli sebepler istiyorum dua et sana güveniyorum .  

Koltuklardan birini kendimi bırakıp masanın üstündeki sigaralardan  alıp yaktım . Dumanı içime çektikten sonra konuşmaya devam ettim . 

Ece : eyer beni aldatıyorsan dişlerini tektek kerpetenle söker  dudaklarını seni öperken parçalar ve çiğ çiğ yerim. 

Sude : orospu sana bunu ödetceğim  

İkimizin bakışları kadına dönerken dişlerimi sıktım . 

Ece : eğer tek bir kelime daha edersen seni 15 parçaya ayırırım 

Sude : o benim olacak sürtük 

Tam Michael bir şey diyecektiki bacağımdaki silahı çıkartıp tetiği çektim  ve bamm . 

Kadın ayağına gelen kurşunla yüksek sesle çığlık attı elimdeki silahı duygudan yoksun bir şekilde yerine koydum .  

Odanın kapısı çaldığında bakışlarımız oraya döndü . 

Ece : gel 

İçeri giren onur hemen bana baktı gözlerimle kadını işaret ettim . Hemen kadını alıp odadan çıktı sigarayı küllüğe bastırıp Michaelin masasına ilerledim ve arkasına geçtim kulağının dibine girip nefesimi verdim ve boynunu öptüm . 

Sonra koltuktaki çantamı alıp ona döndüm ve sırıttım . 

Ece : sevgili asistanınla küçük bir işim var yarın gelirim . 

Odadan çıkıp emin adımlarla arabama bindim ve depoya sürdüm . 







YAZAR AĞZINDAN 

YARIN BÖLÜM GELMEZ HİÇ İŞKENCE YAZCAK HAVAMDA DEYİLİM 

ÖPÜLDÜNÜZ CİVCİVLER 🐥 🐥 💋💋 

❤❤❤

MAFYA SAHALARDA  ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin