5. BÖLÜM OYUN 🌹

45 9 7
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar 

....... 

Michael in beni öpmesi üstünden 3 gün geçmişti . O günden sonra kimseyle konuşmamış evden dışarı dahi çıkmamıştım .

O gün beni öptükten sonra Zeynep ten ayrılmış birlikte evine gitmiştik benle konuşmak istediğini söyleyip : 

"seni öpmem zeynebi kıskandırmak içindi sana karşı bir şey hissetmiyorum senle aramdaki tek bağ sadece iş ortağı olmam Ece lütfen beni anla ve beni zor durumda bırakma "    

Bunarı demesi kalbimde ve beynimde büyük bir boşluk yaratmıştı resmen beni eski sevgilisini kıskandırmak için kullanmıştı . Bu ben değildim insanlara boyun eğip duygularımla kolayca oynamasına izin veremezdim . Telefonumu elime alıp WhatsApp girdim . 

                                 - WhatsApp -

Siz : merhaba  michael bu gün müsaitsen bir yerde buluşalım  bana ailemizle ilgili anlatacakların vardı .

Michael : merhaba ece hanım tabiki müsaitim ama yarın buluşsak daha iyi olur gibi  .

Siz : haddim deyil ama bir şey sormak istiyorum ne işiniz var .

Michael : Zeynep ile buluşacam bir sıkıntı mı vardı . 

Siz : bir sıkıntı yok tabiki önemlimi diye sormuştum .

Siz : görüşürüz 

Michael : görüşürüz ece hanım   .


Elimdeki telefonu masanın üzerine fırlatıp düşünmeye başladım  Allahım günahım neydide  bu acıyı çekiyorum 

iç ses : günahların saymakla bitmez 

Sus iç ses ! 

iç ses : ayol doğruyu söylemekte suç ya ben gidiyorum 

Git ve bir daha gelme iç ses 

Telefonu elime alıp ailemi aradım kendileri beni 12 yaşında evlat edinmişti ve çok tatlılardı bir de küçük kız kardeşim piraye vardı ne kadar evlatlık olsamda hiç bir zaman bana kötü davranmamışlardı anneme pirayeyi  2 3  gün yanımda kalmasını istediğimi  söylediğimde kabul etmişti . 

Oturduğum yerden kalkıp odama gittim ve hazırlanmaya başladım . Giyindikten sonra siyah topuklu ayakkabılarımı giyip arabama bindim . 

Pirayeyi almış ve birlikte alışveriş yapıyorduk bayağıdır tatlı böcükü görmüyodum. 3 gün bende kalcak ve abla kardeş günü yapacaktık  bol bol fotoğraf çekilip alışveriş yaptıktan sonra eve gelmiş piraye uyuyo ben instegram da   dolanıyordum. Kocamdan hiç bir haber yoktu en son o yılan karıyla buluşmuştu.

                                        -instegram-    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Ecedmr:

Abla kardeş günü 🌸

10.457 beğeni   567 yorum  

0576 *** : oha kardeşimi vardı 

@Onurkurt :  çokkkkkk tatlı ya bana çekimiş                            @Ecedmr : hayır bana çekti .

@Alyadnç : ❤❤❤💋                                                                    @Ecedmr : 💞


🐤🐤🐤🐤


-WhatsApp -

Michael : ece hanım müsayitseniz buluşalım . 

Ece : müsaitim nerde buluşalım 

Michael : ******* kafede saat 4 te olur mu ? 

Ece : peki görüşmek üzeri . 


Şu an bu adama o kadar sinirliydimki beni kullanmış sonra gidip tekrar zeyneple buluşmuştu affetme olasılığı yoktu tabi mal değilse . 

Alyayı eve çağırıp hazırlanmaya başladım . Tam işim bittiğinde kapı zili çalmıştı gelenin Alya olduğunu tahmin ederekten kapıyı açtım doğru tahmin . 

Alya : piraye nerde 

Ece : sanada merhaba 

Alya :merhaba da kimle buluşcan sen 

Ece : Michael 

Alya : seni kullandığını söyledi . 

Ece : iş için gidiyorum zaten derdi neyse onu çözüp bidaha iletişim kurmicam . 

Alya : tamam öptüm 

Alyaya elimle öpücük attıktan sonra siyah topuklularımı giyip attığı konuma gittim . Vardığımda içerde michael ' in M si dahi yoktu bir masaya oturup beklemeye başladım . 

30 dakika sonra ...       

Yarım saattir bekliyorum ama kocam hal yoktu . Artık pes edip tam ayağa kalkacakke içeri silahlı adamlar daldı . Ne olduğunu anlamdan  kafenin kapısını kilitleyip içeri bayıltıcı gaz fırlattılar ben ne olduğunu yeni kavrarken gözlerim 

KARANLIĞA KAPANDI ...   



YAZAR AĞZINDAN

NASILSINIZ 

OY VE YORUM ATIN NOĞLARRRR 

SİZLERİ SEVİYORE 

BAY BAY CİVCİVLER 🐤🐤🐤🐥

❤❤❤   

MAFYA SAHALARDA  ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin