14. DÜZELECEK Mİ 💩

23 5 15
                                    


Oy ve yorum sınırı koymuyorum çünkü bölüm geç geldi .

İyi okumalar 💋


...


Kanlı eldivenlerimi kenara atıp depodan çıktım. 

Onur arkamdan gelirken bir şeyler sormak istediğini anladığımda derin bir nefes aldım . 

" Ne soracaksan sor onur " 

" cesedi napalım ve o kadını niye öldürdün "

" cesedi yakın ve o kadının kim olduğu hiç önemli deyil"

Onur çenesini kapatınca arabama binip sevgilimin şirketine sürdüm sonuç olarak mazereti dinlemeliydim . 

Şirketin önüne gelince arabayı parkettim ve içeri girdim herkez bana çekingen gözlerle bakarken hiç birine aldırış etmeyip Michaelin odasına girdim .      

Koltuğunda oturmuş boş boş duvarı izliyordu gözlerinde kararsızlık vardı sanki .

Koltuklardan birine oturup ona baktım . 

" Evet Michael açıkla " 

Bana hayretle bakıyordu çünkü genelde ona michael demezdim boğazını temizledi ve bana döndü .

" bitti "

" anlamadım " dedim neyi bitiriyordu 

" ayrılalım " 

" peki " 

Peki dememe şaşkınlıkla bakarken yüzündeki pişmanlık her şekilde algılanıyordu . 

" sebebi ne bende  ayrılmak için geçerli bir sebebin var deyil mi " 

" alyadan hoşlanıyorum ve onla yattım şu an hamile " 

Gözlerimi irice açtım ve ardından gelen cümle sinirlenmeme sebep oldu . 

" birlikte italyaya gidip evleneceğiz " 

Histerik bir şekilde güldüm 

" vay be en yakın arkadaşım ve eski sevgilim beni sattı ikinizin yüzünü bir daha görmek istemiyorum nereye siktir olup gidiyorsanız gidin " 

Odadan çıkıp danieli arayıp ofise çağırdım . 

Hayatımda en güvendiğim insanların ihanetine uğramıştım .      




....


Bölüm sonu açıklaması yok

MAFYA SAHALARDA  ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin