0.5

107 6 0
                                    

Gelen kişi tanımadığım biriydi, "Kimsiniz" dedim sorgu içerisinde, "Merhaba yenge ben Yağız, Koray'in en sevdiği, en yakışıklı olan kankisiyim" dedi, BIR DAKİKA O YENGE MI DEDİ!?

"Yenge mi?" dedim Yağız ise takmıyarak, "Koray senin için fazlasıyla endişelenmiş ve seni kontrol etmem için beni gönderdi malum askerlerin pek giriş çıkışları olmuyor" dedi.

Benim için endişelenmiş olabilir ama arkadaşını gönderecek kadar olduğunu bilmiyordum ve bu benim sırıtmamı sağladı.

Yağız ise yüzümü görünce "Ee düğün ne zaman dedi" ve bu benim sırıtmamı daha fazla yayılmasına sebep oldu bir an kendime gelip Yağız'ın omuzuna vurdum "ağ erkeğe şiddet yetişin komşularrr" diyip bağırmaya başladı, ben ise anında ayağımdaki terliği elime aldığımda hemen ortadan tüy oldu o sırda yan komşum olan Sevgi Teyze kafasını kapıtan uzattı sanırım çıkan seslerden dolayı meraklanmıştı ve bende ona gülümseyip iyi günler diyip içeri girdim.

Koray'ın sohbetine girip mesaj yazdım.

Siz: Selam Koray

Siz: Biraz hasta olmuşum ve yorun olduğumdan dolayı uyumuşum

Siz: Arkadaşin Yağız ile tanıştım

Siz: Açıkçası benim için endişelenmen hoşuma gitti :'))

Siz: Umarim başına bir iş gelmeden operasyondan dönebilirsin.

Siz: :')))

🎀

Şu an saat 17:46'dı ve ben netflix'ten élit izliyordum o sırdada telefonuma bir bildirim geldi Koray'dan olma ümidiyle telefonumu hızlıca açtım ve bingooo Koray'dandı.

Koray: Yeni operasyondan döndüm

Koray: Bu arada Yağız için özür dilerim

Koray: Arya benim seni korumam lazım, başına bir iş gelmesini istemiyorum

Siz: Neden ki?

Koray: Güzelim benim tahmininden daha fazla düşmanım var ve senin başına bir iş gelmesini istemiyorum

Siz: OHAA GÜZELINMIYIM GERÇEKTEN
(Gönderilmedi)

Siz: AĞAĞAĞAĞ
(Gönderilmedi)

Siz: <3

Koray: O ne demek?

Siz: Kalp yapmakk

Siz: bir anlık gelir mi Komutanim

Koray: jfidnsls'dujd'zkd

Koray:

Yazıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Çevrimdışı

Koray: DJJDJISKKAKSJS

Koray: Güzelim bu kadar hızlı utanacaksan işimiz var seninle

















Bölüm sonuuu
Hemen 6. Bölüm geliyorrrr

1) Sizce Koray'ın modeli kim (ipucu kendisi avcı)

İZLER KALIR | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin