Η Χαιδω και η Μορφούλα τη βοήθησαν να πάει ως τον οντά.Εκει έκοψαν το φόρεμα της και το ξεκολλήσαν από την πληγιασμενη σάρκα της πλάτης της που είχε γίνει ένα με το φόρεμα κάνοντας τη Θεοφανώ να ουρλιάζει σε κάθε λωρίδα υφάσματος που ξεκολλούσαν. Επειτα με βρεγμένα πανιά την έπλυναν και της έφεραν μια φορεσιά που τους είχε δώσει η Μεταξία
"Αφήστε με μόνη,σας παρακαλώ"
Η Θεοφανώ έβγαλε το πουγκί που είχε καλά κρυμμένο κι δεν είχαν βρεί,εκείνο με τα χρυσαφικά της.Οταν τα πήρε ήλπιζε πως θα τα χρησιμοποιούσε για να λαδωσει και έπειτα να γυρίσει πίσω στην πόλη.Μα τα σχέδια είχαν αλλάξει τόσο απότομα.Η Θεοφανώ τα φόρεσε όλα πάνω της και χτένισε όμορφα τα μαλλιά της, αφήνοντας τα ελεύθερα να πέφτουν στην πλάτη της.Δε θα γύριζε ξανά σε εκείνο τον πύργο το νιωθε και για αυτό ήθελε να ναι όμορφη,να φύγει σαν κυρά.
"Έτοιμη"
Η Χαιδω και η Μορφούλα την κοιτούσαν με θαυμασμό μα και με λύπη
"Πάμε"
"Αχ κυρά"
Είπε η Μορφούλα πνίγοντας το κλάμα της
"Πάμε"
Οι δυο γυναίκες τη βοήθησαν ως τον κήπο
"Καπετάνιε,στη διάθεσή σας"
Ο Κανέλλος ένιωσε σαν πυρωμένο σίδερο να διαπερνά τα σωθικά του.Οπως και τότε με τη Χαριτινη,θεατής στο ίδιο έργο.
Η Κερασινα σκεφτόταν πως οι φήμες ήταν αληθείς,πως η Θεοφανώ πραγματι ήταν σα χρυσάφι της Ανατολής με τα στολίδια μα και την ομορφιά της.
Η Βασιλική στεκόταν παράμερα και κοιτούσε με φθόνο.Η Θεοφανώ της εγνευσε πριν ανέβει στο κάρο και ο φρουρός τη δέσει με αλυσίδες."Κοίτα την,κυρά πράμα"
"Αχ,θα τη σκοτώσουν, Κοσμά,θα τη σκοτώσουν"
"Την καψερη"
"Εμένα με τρομάζει η ψυχραιμία της, κοιτάτε τη στολίστηκε κιόλας"
"Άσε Φρίξο μου πήρα να κλάψω μπροστά της"
"Τηρατε τη Βασιλική πως την κοιτά.. τελικά οι Λασκαραιοι δε δείχνουν έλεος"
Η Θεοφανώ κοίταξε τον πύργο και έπειτα τα τείχη που χάνοντας στις ακτίνες του ηλίου
"Κοσμά"
Ο Κοσμάς άφησε τους υπόλοιπους και ανέβηκε στα τείχη
"Ο Μάρκος Λασκαρης, πρώτος της σειριας του και άρχοντας στο Πόρτο Κάγιο και το Μαρμάρι έκρινε,τη Θεοφανώ Λάσκαρη,ένοχη προδωσιας και για τιμωρία όρισε πέρα από 50 βουρδουλιες,την εκτέλεση της δια αποκεφαλισμού"
YOU ARE READING
Χρυσάφι
FanfictionΣτην καρδιά της οθωμανικής αυτοκρατορίας ο Γέρακας και η καρδιά λαβώνονται από αγάπη.