Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz !🎀
Bu bölümü Karakterlerin insan versiyonlarıyla çizdim beğenirseniz böyle devam edebilirim,çizimler biraz zaman alıyor malum emek istiyorlar.
Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!
Karakterlerin İnsan versiyonları;
Ve işte başlıyoruz!!🎀
•F.Freddy kelebekle uğraşır,S.Puppet telaşlanır, bir anda çığlığı basar ve güçlerini kullanır.
•Ve bilin bakalım S.Puppet'ın güçleri kim'e denk geldi?
•Tabii ki bizim F.F'ye...
•F.Freddy yere şutladı. [Evet maçın 43.dakikası S.Puppet orta sahadan bir sol ayakla şutu çekti veee vurdu golll sayın seyirciler! Maç 1-2 oldu! (~Çizer notu)]
•F.Freddy kalkıyor, S.Puppet'ta onu tutuyor,yere kötü bir düşüşte kafasını yerde duran taşa çarpmıştı [Oo o taş nasıl orda bulunuyor ya (~Çizer notu)] F.Freddy onun göğüslerine odaklanmıştı. [Evet, sapık hepsi o taş yüzünden SJDJDJHDBDBDBDB (~Çizer Notu)] sonra S.Puppet'ın dudaklarına baktı ,ayyaş bir konuşma üslupuyla"Yıllardır kullandığın bu şaçma kırmızı renkten ne zaman vazgeçeceksin?"
S.Puppet(Tiksindirici bakışıyla); Nasıl yani benim kombinim, renk uyumum kötü mü?
•F.Freddy delice güler* "Yani..."
S.Puppet(F.F'yi tutmayı hızlıca bıraktı); Nasıl ya?En azından ben sizin gibi pembe(F.Foxy'yi kastediyor) ve mor(Ballora'yı kastediyor) tuhaf renk seçimleri olanlarlı seçmiyorum ve onlarda değilim!!
•S.Puppet yürümeye devam eder,F.Freddy arkasından bakıyor,
F.Freddy bağırır "Nereye gidiyorsun?"
F.Freddy:Ciddi olamazsın ya niye bağırıyorsun ve beni hain yaptılar hadi o kabul ama ben deli değilim.
"Oo öyle mi işte böyle bırakıyorum!"
F.Freddy:Tamam bırak bırakmana bir şey demiyorum, sadece yolu bilmiyorsun ve bana niye küçük bir şey için sinirlendinki?
•S.Puppet sert adımlarla ilerliyor,F.Freddy arkadan yavaşça onu takip ediyor...
...
~Devam edecek
~Mangacıçiko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funtime Freddy x Security Puppet 1.0
RandomFnaf hikayesi (evet bir ship, çizimler ve hikaye orijinaldir.İyi okumalar umarım beğenirsiniz!)