Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz 🎀Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!🎀🎀🎀
•Evet bu tatlı tuhaf andan sonra F.Freddy S.Puppet'ın elinden tutar.Ve S.Puppet'ı iter.
Funtime Freddy;"Sen...Sen ne yapmaya çalışıyorsun!?"Security Puppet;"Ben...Şey.. İstediğinde bu değil miydi?"
Funtime Freddy;"Tabiki de hayır !Neden Puppet böyle bir şey yaptın?
Security Puppet;"Ne diceğimi bilemiyorum!Ben...B-Ben seni üzgün görünce dayanamamıştım.
Funtime Freddy;"Dayan!Dayansaydın!Yani her şey mahvoldu Bir de sen çıkıyorsun! Çıkma! Lütfen...
Security Puppet(kısık sesle);"A-Ama..."
•Funtime Freddy ağzını elleriyle silmeye çalışırken Security Puppet'ta başı eğik bir şekilde bekliyordu.
•Biraz beklemelerinin ardından F. Freddy (Düz bir sesle);
"Biraz daha yürü, ileriden sola dön karşına çıkar zaten."
•Dedikten sonra F.Freddy geldikleri yoldan otele geri dönmeye başlar.S.Puppet ise onun arkasından gitmesini izliyordur.
•S.puppet banka geri oturur ve biraz düşünmeye başlar.
S.Puppet(iç çeker);"Sanırım yapmamalıyıdım.Of!Bunu sonra düşünmeliyim."
"Fred ne taraftan demişti?-Biraz daha yürü,ilerlen sola dön karşına çıkar zaten.- o zaman öyle yapıyorum!"
•Yürümeye devam ederken"Sanırım o cidden çabalasaydı harika bir baba olabilirdi."
•S.Puppet yürüyor etrafına bakıyordu.Ne de olsa burda o bir turistti.
•Karakola geldiğinde girişinde nasıl bir açıklama yapacağını düşündü.Ve içeri girdi."Affedersiniz bakabilir misiniz?"
•Polis arkasını dönerek S.Puppet'a bakar."Buyrun?"
Security Puppet;"Merhabalar,ben Freddy Fazbear ile ilgiliyim.Ben biriyle görüşmek istiyordum.Adı Lefty'di.Yardımcı olabilir misiniz?"
Polis;"Tabi neden olmasın."
...
~Devam edecek
~Mangacıçiko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funtime Freddy x Security Puppet 1.0
RandomFnaf hikayesi (evet bir ship, çizimler ve hikaye orijinaldir.İyi okumalar umarım beğenirsiniz!)