Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz 🎀
Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!🎀🎀🎀
[Hadi acıdım.Aslında 2 ay felan yapmayı planlamıyordum.Sezon finali gibi bir şey yapmayı planlanmıştım.Ama boşverin.(~Çizer notu)]
•*Alarm sesleri* Lefty direk Security Puppet'ın elini tutar ve koşmaya başlar.
Security Puppet;"Sence,ormandan gitsek yakalar mı?"
•Ona ters ters baktı.Bu saçma bir fikir diye düşündü.Bu kötü fikirdi.Koşmaya devam ediyorlardı.Ağaçların arasından girdiler,çıktılar.Koşarken hızlanırlar.Ormanın derinliklerine kadar gittiler.
•Sonra hiç beklenmedik bir şekilde önlerine biri çıktı.Ağaçların uzun yapraklarından ötürü gölge olmuş,karanlıkta önünde duran kişiyi tam olarak görmüyorlardı.İşte kesinlikle şimdi yakalandılar.
•Security Puppet;Lefty'nin önüne geçti ve yere çömeldi,dizlerinin üstünde yalvarış pozisyonunda duruyor. "Özür dileriz! Lütfen bizi affedin!Bizi Bağışlayın!Bu berbat bir plandı,şimdi farkettim!"
•Lefty, Security Puppet'a baktı.Sağ elini yüzüne doğrultu, karşısında duran kişiye odaklandı.
•Yüze odaklandılar.Onun kim olduğunu anlayınca şaşırdılar.
Funtime Freddy;"Cidden mi?Siz iki kaçık bunu
başarmışsınız.Becerebiliceğini düşünmemiştim.O üstündeki fosforlu turuncu nedir be öyle...Security Puppet;"Sen bizi rahat bırak!Hiçbir şeyimi beğendiremiyorum!"
Funtime Freddy;"Lefty,cidden buna inandın mı?"
•Lefty bilmiyorum işareti yaptı.
Funtime Freddy;"Oh, doğru ya sen konuşamıyordun!"(Sessizce güler*)
•Lefty tabiki bu duruma sessiz kalmaz .
[soğuk esprim nasıl ?sjsjsbj .Hani Lefty konuşamıyorya anladınız işte (~Çizer notu)]
•Lefty S.Puppet'ın önüne geçti ama bir anda S.Puppet konuştu.
Security Puppet;"Boşversene Lefty, önemsiz böceklerle uğraşma,hadi biz işimize bakalım."
•Onlar ilerlemeye başlar.Funtime F. arkalarından baka kalır.
*Alarm sesleri yakınlaşır.*
•Funtime Freddy düşünür."Şimdi burda beklesem onlara yardım etmiş gibi gözükürüm, ormandan çıkmaya çalışırsam yine öyle bir durumda gözükürüm.ÖF!Hey çocuklar beni bekleyin!"
...
~Devam edecek
~Mangacıçiko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funtime Freddy x Security Puppet 1.0
RandomFnaf hikayesi (evet bir ship, çizimler ve hikaye orijinaldir.İyi okumalar umarım beğenirsiniz!)